Søger, søger søger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. marts 2011

Mumto3

regalprime skriver:

Har du et billede?? Er evt int

Vores digital kamera er blevet væk (den store dreng har brugt det og nu ved hanikke hvor der er) men her er et link til tasken.

http://www.sundbaby.dk/shop/gaia-og-ko-119444p.html

min er IKKE i fløj-stof, men i noget lærred som er særligt snavs-afvisende. Det er svært at vurdere farven på skærmen da den kommer forskelligt frem på computere, men umiddelbart vil jeg sige at min taske er lidt mere lyserød end den viste. Jeg kan godt tage et billed med min telefon, men kvaliten af billede bare ikke så god. Du kan sende dit tlf. nr i en pb til mig hvsi det har interesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Nadia Foged

Sundahl88 skriver:

hvad med en barnevogn med det hele?

jeg har også badekar.

har skrevet herinde under "diverse ting til salg!" men babyalarm og højstol er sandsynligvis væk. kravlegård og aktivitetsstativ er muligvis også solgt.

er det en dreng eller pige du får??

Jeg har en barnevogn jeg fik til dejlige billige penge men hvordan og hvorledes med badekar, bor jo et stykke væk fra dig

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

Maria. skriver:

Ved ikke om du mangler.. Men jeg har sengerand + himmel + pind fra Babydans Broderi Anglaise.. Alt er nyt (dog vasket).. Til 600 + forsendelse (nypris 1050,-) Har kvittering på det..

Har lige købt mig en pind men mangler faktisk en hvid sengerand da den himmel jeg købte i ønskebørn er hvid, og den sengerand jeg har er ikke hvid i bundfarven, og det synes jeg jo ville være pænest da jeg ikke ved om det bliver en dreng eller en pige

Anmeld

22. marts 2011

Sundahl88

Nadia Foged skriver:

Jeg har en barnevogn jeg fik til dejlige billige penge men hvordan og hvorledes med badekar, bor jo et stykke væk fra dig

Du har ikke mulighed for at hente det eller kender nogle der kan??

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

Nadia Foged skriver:

Har termin 23 juni, og der er stadig lige nogle ting jeg mangler - har i noget af det eller kender i nogle der har, må i gerne sige til

Jeg søger, pusletaske, badekar (gerne med stativ) babyalarm, dodoo babiage bamse (gerne neutral farve), skulle i have andet til salg i mener man kunne få brug for, skal i være velkommen til at sige til  - er jo trods alt mit første barn

har en træmmeseng til salg i helt hvid.. den er ny.. 

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

kamillapetersen91 skriver:

har en træmmeseng til salg i helt hvid.. den er ny.. 

Jeg har faktisk en tremmeseng men min bror og hans kone er faktisk interesseret i en hvad er prisen?

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

Nadia Foged skriver:

Jeg har faktisk en tremmeseng men min bror og hans kone er faktisk interesseret i en hvad er prisen?

jamen 400 - 500  

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

regalprime skriver:

Har du et billede?? Er evt int

Da jeg endnu ikke ved om det er en dreng eller en pige, synes jeg det ville være risikabelt at købe en lyserød men skulle gerne d. 8 vide hvad det bliver men dejlig farve ellers

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

jamen 400 - 500  

men kan jo prøve at få sat et billede ind, så kan de jo byde på den  

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

jamen 400 - 500  

Lyder godt hvilken slags er det? eller har du et billede af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.