skal vi blive ved med at tro på det`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

vi starter et kollektiv for alle de kvinder som er trætte af deres mænd, man skal være gravid eller have børn??

ja- gad bare godt være den kvinde der ikke havde sådan en mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

også et  til dig.. ih, nu er vi begge anonyme, kunne ellers være rart at skrive med en om det som er i samme situation...?

Har det  på samme måde... men hvordan kan vi få arangeret det? er ny her inde så kender ikke så meget til det...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har det  på samme måde... men hvordan kan vi få arangeret det? er ny her inde så kender ikke så meget til det...

hvis du svarer nu skriver jeg mit bruger navn så kan du skrive til mig.. 

Anmeld

23. marts 2011

Aagaard

Hej Piger

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at i har brug for at savne ham lidt. Det virkede for os (vi havde dog ikke et barn, på det tidspunkt) 

Kommer man ikke til at savne ham, eller i det mindste bliver glad når man ser ham igen, er det ikke værd at kæmpe for.
Hvorimod hvis man faktisk bliver glad for at se ham eller kommer til at savne ham.

Tag væk, jeg var væk i 4 og 3 mdr. Jeg rejste. Det er sikkert ikke nødvendigt, men væk fra ham. For at finde ud af at man kan lide at være sammen med ham, jeg tænkte så tit; æv det har ville jeg gerne dele med lige netop ham. Eller havde lyst til at ringe til ham og hvad jeg havde lavet idag.

Jeg tænker at hvis jeres datter ikke er alt for lille ville enten at tage hende med eller lade din kæreste passe hende alene, måske være en ide.

Jeg kan godt mærke at det er lettere sagt end gjort og helt sikker lettere uden børn end med, men hvis det kan få opklaret om i skal blive sammen eller ej er det måske det værd?

Tja... det er et forslag... måske kan det bruges måske kan det slet ikke

Håber i finder ud af noget

Anmeld

25. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Viste min kæreste dit indlæg (Håber det er ok) fordi jeg har det nogenlunde som dig, bare ikke så "slemt"..

Hans kommentar var:"Har du nogensinde tænkt over om jeg også gerne vil have at du gør sådan nogle ting?"

Han kunne dog godt se, at han ikke altid værdsatte mig altid..

Jeg håber virkelig, at I finder ud af det Mange tanker herfra..

Anmeld

26. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

hvis du svarer nu skriver jeg mit bruger navn så kan du skrive til mig.. 

Ihh det lyder super...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Kære piger og drenge...

åhr altså, nu sidder jeg igen med tankerne "jeg gider fandeme ikke mere, jeg er her jo kun for vores datters skyld" og så spørger I sikkert jer selv hvad han har gjort, men jeg ved det ikke.. Han har ikke gjort noget specielt han ikke må, faktisk så er han den som jeg forelskede mig i dengang for to år siden, men jeg har forandret mig, meget. Dengang vi fandt hinanden gik vi begge meget i byen, arbejdede meget og havde hver vores liv - sammen. Jeg blev gravid og vi var begge to rigtig glade, men jeg har bare tænkt mange mange gange siden vi fik vores datter, jeg orker ik det her mere, han er slet ikke den mand jeg går og drømmer om. Jo han er en dejlig far, jeg elsker ham og han er da også dejlig at være sammen med, men vi vil bare overhovedet ikke det samme i vores liv. Vi har ikke de samme drømme, ikke de samme mål, ikke de samme (eller bare næsten de samme) holdninger til noget her i livet og vi er begge lige stædige så det er en endeløs kompromisfyldt forhold vi har. 
Jeg bliver ofte ked af det, og det skyldes også at mit selvværd ikke er så godt, men alligevel skal han da tage hensyn synes jeg? Jeg synes ikke han interesserer sig for mig, det er som om han synes jeg bare "skal" være der til at lave mad, have sex med, passe vores datter og sådan, men han værdsætter det ikke særlig højt. jeg trænger til at få benene slået væk under mig, til at blive forført, til at føle mig som hans prinsesse som han vil gøre alt for. han siger sætningen, jeg vil gøre alt for dig og være din for evigt, men jeg mangler handling!

Tankerne kører rundt i hovedet på mig, samtidig med en tung sten ligger på mit bryst, jeg har brug for at græde ud foran ham, få snakket tingene igennem så jeg er ved at brække mig, men han vil ikke snakke om alting. Det går nok, siger han...
Jeg tænker tit, jeg er ikke i det rigtige forhold.. men jeg synes det er synd for vores datter hvis vi går fra hinanden..

skulle lige af med tankerne.. 

Forstår dig så godt - her hàr han så gjort noget! Vi havde aftalt at han stod op og tog vores datter idag, men det følte han ikke lige for, da han havde været ovre ved en kammerat og spille playstation, som godt kan trække ud.

Blev så surt på ham, hun skreg mere og mere inde i sengen og til sidst flåede jeg dynen af mig selv og tog hende med nedenunder. Pludselig kommer han farende ned og forlanger, jeg går i seng igen!

Det endte jo med mere mundhuggeri og spydige bemærkninger, så det endte med jeg tog tøj på tøsen og gik en tur. Da jeg kom tilbage var han væk - heldigvis. Ved ikke hvor han er taget hen, og det rager mig en papand.

Mere og mere for hver dag indser jeg, at jeg faktisk godt kan klare mig selv   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.