skal vi blive ved med at tro på det`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg sagde på et tidspunkt til kæresten at jeg ikke følte vi lavede noget sammen, og det gjorde mig ked af det. Og så oppede han sig. Men vi har været sammen så længe nu at det desværre ikke kommer naturligt at lave noget sammen. Så det skal være når en af os siger at nu er det på tide. Desværre gider vi heller ikke altid de samme ting. Håber det snart vender, for man kører surt i det. Men jeg vil sige det helt klart vil hjælpe at du siger det til din kæreste så han ved det. for min var ked af jeg konstant var i dårlig humør og han vidste ikke hvad han skulle gøre, før han spurgte ind til hvad der var galt. Så det er bare meget vigtigt at snakke om tingene.

Græsset er nok ikke altid grønnere på den anden side, men når man kører træt i nogle ting så håber man det. Men man skal være villig til at miste alt for at finde ud af det. for siger man først stop til kæresten så skal man ikke regne med at kunne vende tilbage.

Ham jeg er brændt varm på er en god ven, og gennem alle årene har jeg set hans smag i piger, og det er ikke mig. Og jeg er bare 100 på at han ikke ser mig på den måde. plus han aldrig ville gøre det mod sine venner.

det tror jeg at jeg vil gøre i aften, når vi har puttet vores datter. Simpelthen sige til ham at han jo kunne gøre sit til at jeg blev lidt gladere, at han godt kunne tage at score mig lidt engang i mellem.. bare lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

det tror jeg at jeg vil gøre i aften, når vi har puttet vores datter. Simpelthen sige til ham at han jo kunne gøre sit til at jeg blev lidt gladere, at han godt kunne tage at score mig lidt engang i mellem.. bare lidt..

Ja nemlig. det er også bedre at sige det end han selv skal finde ud af det.. Og så ved han hvordan du har det :-)

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja nemlig. det er også bedre at sige det end han selv skal finde ud af det.. Og så ved han hvordan du har det :-)

det kan du have ret i.. tak for dit indput

Anmeld

23. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

det kan du have ret i.. tak for dit indput

Det var så lidt.. håber det hjælper

Anmeld

23. marts 2011

Anonym

Kære piger og drenge...

åhr altså, nu sidder jeg igen med tankerne "jeg gider fandeme ikke mere, jeg er her jo kun for vores datters skyld" og så spørger I sikkert jer selv hvad han har gjort, men jeg ved det ikke.. Han har ikke gjort noget specielt han ikke må, faktisk så er han den som jeg forelskede mig i dengang for to år siden, men jeg har forandret mig, meget. Dengang vi fandt hinanden gik vi begge meget i byen, arbejdede meget og havde hver vores liv - sammen. Jeg blev gravid og vi var begge to rigtig glade, men jeg har bare tænkt mange mange gange siden vi fik vores datter, jeg orker ik det her mere, han er slet ikke den mand jeg går og drømmer om. Jo han er en dejlig far, jeg elsker ham og han er da også dejlig at være sammen med, men vi vil bare overhovedet ikke det samme i vores liv. Vi har ikke de samme drømme, ikke de samme mål, ikke de samme (eller bare næsten de samme) holdninger til noget her i livet og vi er begge lige stædige så det er en endeløs kompromisfyldt forhold vi har. 
Jeg bliver ofte ked af det, og det skyldes også at mit selvværd ikke er så godt, men alligevel skal han da tage hensyn synes jeg? Jeg synes ikke han interesserer sig for mig, det er som om han synes jeg bare "skal" være der til at lave mad, have sex med, passe vores datter og sådan, men han værdsætter det ikke særlig højt. jeg trænger til at få benene slået væk under mig, til at blive forført, til at føle mig som hans prinsesse som han vil gøre alt for. han siger sætningen, jeg vil gøre alt for dig og være din for evigt, men jeg mangler handling!

Tankerne kører rundt i hovedet på mig, samtidig med en tung sten ligger på mit bryst, jeg har brug for at græde ud foran ham, få snakket tingene igennem så jeg er ved at brække mig, men han vil ikke snakke om alting. Det går nok, siger han...
Jeg tænker tit, jeg er ikke i det rigtige forhold.. men jeg synes det er synd for vores datter hvis vi går fra hinanden..

skulle lige af med tankerne.. 

Heei du

Du er SLET ikke alene i den kreds der.. jeg står i den samme, dog er vores bebs stadig i maaven, men ikke særlig længe..

men alt det du skriver der, beskriver vores så meget .. og det er PISSE hårdt !! ..

du har bare ku sætte ord på, det kan jeg ikke mere.. det køre bare rundt..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Heei du

Du er SLET ikke alene i den kreds der.. jeg står i den samme, dog er vores bebs stadig i maaven, men ikke særlig længe..

men alt det du skriver der, beskriver vores så meget .. og det er PISSE hårdt !! ..

du har bare ku sætte ord på, det kan jeg ikke mere.. det køre bare rundt..

er jeg ked af at høre I også har det sådan.. :/ det er ikke sjovt.

Han har lige været hjemme til frokost og det var lidt som om det var en selvfølge for ham at jeg lavede spejlæg og sætte maden frem, han åd, kyssede mig farvel og gik.. resten var op til mig, og han snerrede endda af mig mens han var hjemme selvom jeg spurgte på en pæn måde... blev så ked af det, men holdt det inden i mig selv.

Anmeld

23. marts 2011

Anonym

er jeg ked af at høre I også har det sådan.. :/ det er ikke sjovt.

Han har lige været hjemme til frokost og det var lidt som om det var en selvfølge for ham at jeg lavede spejlæg og sætte maden frem, han åd, kyssede mig farvel og gik.. resten var op til mig, og han snerrede endda af mig mens han var hjemme selvom jeg spurgte på en pæn måde... blev så ked af det, men holdt det inden i mig selv.

måske skal du bare banke i bordet overfor ham ..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

måske skal du bare banke i bordet overfor ham ..

synes jeg at jeg har gjort tusind gange, lige lidt hjælper det :/ jo i fjorten dage..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

synes jeg at jeg har gjort tusind gange, lige lidt hjælper det :/ jo i fjorten dage..

ja kender det..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja kender det..

vi starter et kollektiv for alle de kvinder som er trætte af deres mænd, man skal være gravid eller have børn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.