Jeg er bange.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Det kan godt være de vil ha' en snak med dig/jer om det du har været i pleje, men tror nu ikke du skal frygte noget som helst

Okay.... Jeg må se hvad det bliver til... Min læge har ikk sagt noget indtil videre.... altså da jeg boede hos plejefamilien kom der en sagsbehandler ud engang imellem og hørte om alt gik fint. Men da jeg flyttede har jeg ingenting hørt fra dem siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym

heej du... er på KH og var det da jeg blev gravid.. jeg har boet på opholdssted ungdomspension og i plejefamilie.. og havde ogs de tanker.. men hvis du bare viser din SP at du selvf er en god mor og at du godt kan klare det sker der ingenting.. der vil være lidt ekstra fokus på dig (det var der i hvert fald på mig, men det er nok fordi jeg er 19 osv) men hvis du bare viser at du godt kan klare at have et barn og du har det godt med det..  så sker der ingenting...

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

heej du... er på KH og var det da jeg blev gravid.. jeg har boet på opholdssted ungdomspension og i plejefamilie.. og havde ogs de tanker.. men hvis du bare viser din SP at du selvf er en god mor og at du godt kan klare det sker der ingenting.. der vil være lidt ekstra fokus på dig (det var der i hvert fald på mig, men det er nok fordi jeg er 19 osv) men hvis du bare viser at du godt kan klare at have et barn og du har det godt med det..  så sker der ingenting...

okay, nu er jeg 23 og min kæreste er 25, vi har boet sammen i to år og vi vil begge på videregående uddannelse... og fungere som normale mennesker og jeg har ikk taget "skadet" af de ting jeg har været igennem..  Jeg ved jeg vil blive en god mor... hehe Men tak for dit svar... :)

Anmeld

21. marts 2011

MorTilMalene

hyskystar skriver:

Tror næppe man fjerner et barn pga den ene forældre er på KH for så var der mange børn i dk der vil blive tvangsfjernet..¨

Tror ikke du skal være nervøs for det

en tvangsfjernelse sker Kun når det er højest nødvendigt.. altså hvis det er tydeligt at barnet ikk trives.. eeller forældrene modsætter sig en frivillig fjernelse af barnet men igen det sker kun hvis det er højest nødvendigt og barnet ikke trives..

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

okay, nu er jeg 23 og min kæreste er 25, vi har boet sammen i to år og vi vil begge på videregående uddannelse... og fungere som normale mennesker og jeg har ikk taget "skadet" af de ting jeg har været igennem..  Jeg ved jeg vil blive en god mor... hehe Men tak for dit svar...

tror bestemt ikke du skal frygte noget... men tror det er meget normalt at frygte når man selv har været anbragt.. frygtede det også selv..

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tror bestemt ikke du skal frygte noget... men tror det er meget normalt at frygte når man selv har været anbragt.. frygtede det også selv..

okay tak... det var nemlig det... Jeg var bare så nervøs....

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

okay tak... det var nemlig det... Jeg var bare så nervøs....

det kan jeg godt forstå.. men bar vis SP at du er den bedste mor i verden.. det gjorde jeg og jeg har da stadig mit barn og vi trives alle sammen..

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det kan jeg godt forstå.. men bar vis SP at du er den bedste mor i verden.. det gjorde jeg og jeg har da stadig mit barn og vi trives alle sammen..

ja, for skal aldrig være noget i nærheden af hvad min mor var. >:(

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

ja, for skal aldrig være noget i nærheden af hvad min mor var. >

man skal jo også bryde den Sociale arv nogen gange.. hah

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

man skal jo også bryde den Sociale arv nogen gange.. hah

ja, det er jo det.... Ej, det har jeg gjort forlængst... ;P heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.