Jeg er bange.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig? :'(

Min kæreste og jeg er på S.U., men vi er færdige til sommer. Men kæreste skal forhåbentligt have et arbejde, men jeg skal have noget KH, må det desværre nok ende med.

Jeg har en baggrund,  der hedder jeg var i plejefamilie, pga a min mors misbrug. Jeg har ikk haft kontakt til kommunen i mange år. Men jeg tænker bliver disse ting taget op til overvejelse??

Jeg er virkelig bange for at der er chance for tvangsfjernelse pga KH og min baggrund?

Jeg har ikk været på KH før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig?

Min kæreste og jeg er på S.U., men vi er færdige til sommer. Men kæreste skal forhåbentligt have et arbejde, men jeg skal have noget KH, må det desværre nok ende med.

Jeg har en baggrund,  der hedder jeg var i plejefamilie, pga a min mors misbrug. Jeg har ikk haft kontakt til kommunen i mange år. Men jeg tænker bliver disse ting taget op til overvejelse??

Jeg er virkelig bange for at der er chance for tvangsfjernelse pga KH og min baggrund?

jeg har haft en rigtig rodet fortid og er selv pt på KH... Men det gør da ikke mig til en dårligere mor.. 

Så jeg mener ikke du har noget at frygte... 

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig?

hvad er KH?

Anmeld

21. marts 2011

MigSS