Jeg er bange.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig? :'(

Min kæreste og jeg er på S.U., men vi er færdige til sommer. Men kæreste skal forhåbentligt have et arbejde, men jeg skal have noget KH, må det desværre nok ende med.

Jeg har en baggrund,  der hedder jeg var i plejefamilie, pga a min mors misbrug. Jeg har ikk haft kontakt til kommunen i mange år. Men jeg tænker bliver disse ting taget op til overvejelse??

Jeg er virkelig bange for at der er chance for tvangsfjernelse pga KH og min baggrund?

Jeg har ikk været på KH før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig?

Min kæreste og jeg er på S.U., men vi er færdige til sommer. Men kæreste skal forhåbentligt have et arbejde, men jeg skal have noget KH, må det desværre nok ende med.

Jeg har en baggrund,  der hedder jeg var i plejefamilie, pga a min mors misbrug. Jeg har ikk haft kontakt til kommunen i mange år. Men jeg tænker bliver disse ting taget op til overvejelse??

Jeg er virkelig bange for at der er chance for tvangsfjernelse pga KH og min baggrund?

jeg har haft en rigtig rodet fortid og er selv pt på KH... Men det gør da ikke mig til en dårligere mor.. 

Så jeg mener ikke du har noget at frygte... 

Anmeld

21. marts 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid og studerende. Nu har der været en del snak om tvangfjernelse og tankerne går igang hos mig?

hvad er KH?

Anmeld

21. marts 2011

MigSS

Der er mange der er på KH og på SU med både et to børn, så du skal ikke frygte noget Hvis du betaler dine ting og ikke indgår hos kommunen som noget dårligt - din baggrund burde ikke ha' noget af sige, hvis du er rask og velfungerende

Så vil ikke frygte noget, hvis jeg var dig

med på vejen

Anmeld

21. marts 2011

MigSS

Anonym skriver:

hvad er KH?

kontant hjælp

Anmeld

21. marts 2011

Maise

Anonym skriver:

hvad er KH?

kontanthjælp vil jeg tro.

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

KH er kontanthjælp. :)

Tak for jeres svar.  Jeg håber på det bedste og det ikke sker for mig og manden.. Vi er raske og velfungerende.

Anmeld

21. marts 2011

hyskystar

Tror næppe man fjerner et barn pga den ene forældre er på KH for så var der mange børn i dk der vil blive tvangsfjernet..¨

Tror ikke du skal være nervøs for det

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

hyskystar skriver:

Tror næppe man fjerner et barn pga den ene forældre er på KH for så var der mange børn i dk der vil blive tvangsfjernet..¨

Tror ikke du skal være nervøs for det

Okay tak.... Jeg var nervøs, for man hører så mange ting.... Jeg skal også hurtigt igang igen, Men jeg kan jo ikk finde et arbejde til juni også gå på barsel i sep.... der er nok ingen, der gider at have mig. hehe.

Anmeld

21. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Det kan godt være de vil ha' en snak med dig/jer om det du har været i pleje, men tror nu ikke du skal frygte noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.