Søger god opskrift med hakket oksekød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

lotte32

quar20 skriver:

hvad med kødbombe..

Du laver et "net" af bacon..!! Du fletter det ind i hinanden..!! Så smider du oksekød ind i midten, lige lægger lidt feta ind i oksekødet..!!

Så ruller du det hele sammen, sådan at baconnettet er rundt om oksekødet med feta, sådan du danner en "kødrolade"...!! Så nogle stegepinde i, også ind i ovnen..!!

Det fylder godt - man tager kun 1 enkelt stykker og mænderne tager nok 2-3 stykker..

Så serverer du krydder kartofler og en let oliedressing til med en masse lækre krydderier

MUMS

uhh det lyder da lige til at være noget for mænnerne i min familie, så det må jeg da hellere prøve  men hvor længe og hvor varmt skal sådan en bombe have i ovnen??

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

quar20

lotte31 skriver:

uhh det lyder da lige til at være noget for mænnerne i min familie, så det må jeg da hellere prøve  men hvor længe og hvor varmt skal sådan en bombe have i ovnen??

Lotte Ø.

hiih jeg plejer at give den 15min i alm. forvarmet ovn på 200 grader..!! Derefter sætter jeg den over på grill også i 10min stadig ved 200 grader..

Det nemmeste er dog at grille "bomben" Så tager det ikke mer eend små 10min og baconen bliver super sprød hele vejen rundt

Til bomben plejer jeg at serverer fyldte røde peber - SELVFØLGELIG med kød det er jo til mænderne - Også asparskartofler eller bagekartofler

Anmeld

23. marts 2011

Kruse90

bøf a la Karolines

Link her http://arla.dk/opskrifter/Bof-a-la-Karoline/

Det smager SÅ godt, vi fik det lige igår, da mine forældre var på besøg
Og weeehuu der er rester til idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.