Går du med taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg manglede sådan set et svar der hedder nogen gange... for jeg har og "husker" den (bruger den) ca hver anden gang jeg går ud af døren...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Jeg manglede sådan set et svar der hedder nogen gange... for jeg har og "husker" den (bruger den) ca hver anden gang jeg går ud af døren...

Betina

Mente til daglig...jeg bruger også til fin brug, men det er jo ikke så tit...

Anmeld

15. oktober 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Trold skriver:

Betina

Mente til daglig...jeg bruger også til fin brug, men det er jo ikke så tit...

Det er også til daglig jeg husker den hver anden gang...
når jeg skal fint i byen har jeg den altid med...

Anmeld

15. oktober 2008

Stumpen

Taske og taske.. Jeg render rundt med en gammel skuldertaske til min pung og nøgler, men har da en fin taske til vi skal i by...

Anmeld

15. oktober 2008

Heidi.

Nej det gør jeg ikke... Det er ikke lige mig...

Anmeld

15. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977

Ja jeg går med taske. Jeg har efterhånden fået samlet mig så mange, at kæresten har indført taskeforbud. Hvis jeg (selv) køber en, skal en anden ud. Derfor ønsker jeg mig altid tasker, og så bliver samlingen størrer.

Til hverdag skal jeg have så meget forskelligt med at det bliver til en rygsæk, men da vejret var godt brugte jeg en stor sort skuldertaske. Jeg har også en lille rygsæk som jeg bruger når vi handler. Men ellers er det faktisk efter hvad jeg skal og hvad jeg har på, som er afgørende for hvilken det bliver. Jeg går ALDRIG nogen steder uden en eller anden form for taske.

Men jeg slæber også alt muligt med mig når jeg skal afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.