Går du med taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

Kvindemin

Jeg bruger en 'pung', hvor både mobil, penge og en lille læbepomade kan være i.
Når jeg er i byen, bruger jeg en af de der 80'er tasker, men lang rem der skal over hovedet 60.png
Og til skolebrug er det en stor sort læder taske´, til over skuldrene. Så allllle mine mapper kan være deri 60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

twinboys

Hej jeg kan ikke svare for mangler en svar mulighed...

Nogle gange...

Somregel nej, men skal jeg til fest ja så finder jeg min frem...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

lonemus

Jeg bruger taske, dog ikke når jeg blot skal op og handle, så er det nemmere bare at have pungen i lommen eller i hånden.

Eller bruger jeg taske, mest til min pung, nøgler og mobil. Men jeg syntes også det er rart lige at have nogle servietter med, hvis ungerne er med og trænger til at få tørret munden, næsen, etc.
Jeg har også ofte min mands pung med i tasken, så slipper han for at have den i lommen.

Så ja, jeg bruger taske, blot en lille skuldertaske.

Lone

Anmeld

15. oktober 2008

Tullebobs

Jep - har stort set altid taske med, osse selvom jeg bare lige skal hente Simon i bh. Føler mig næsten "bar" uden...

Trine

Anmeld

15. oktober 2008

SaNiNa

Kan slet ikke undevære mine tasker... lige for tiden bruger jeg min friss tasker meget flittigt andre gange er det gucci osv...

er ikke så godt til det med at flyde min lommer, og har slet ikke plads til alle de ting jeg skal have med mig....

Anmeld

15. oktober 2008

A.

jo da med pusle taske
hehe har ikke mulighed at gå med almindelig taske da jeg kommer jo aldrig ud uden den lille
men det har jeg altid gjord elsker tasker og det er værre rod i min altid og man kan finde mange spænde ting i min taske

Anmeld

15. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

Hej piger...
Ja, jeg er så en af de kvinder der aldrig bliver en rigtig dame med taske og det hele...synes det ser så pænt ud og smart at have en taske og jeg har købt flere, men jeg magter det bare ikke.
Jeg smider altid bare mobilen i den ene lomme og pungen i den anden og så er det det...når jeg er på arbejde og i skole, så har jeg en stor praktisk rygsæk med...ikke vanvittig kvindeligt, men meget pædagogisk...
Går I med takser og hvilken..??
Knus Eva..

det samme som dig

Anmeld

15. oktober 2008

lukasmoar

Ja går med taske, men har det ligesom dig !!!! jeg hader det. Er bare ikke så feminin anlagt normalt. Men ser det som en nødvendighed, da jeg ikke kan have alle mine ting i lommen. ellers ville jeg aldrig gå med en taske..

Anmeld

15. oktober 2008

Monique

Nogle gange går jeg med taske men kun i et par dage så gider jeg ikke det mere.. Det er irriterende og slæbe rundt på og hvad jeg har i tasken kan jeg have i mine lommer 45.png
Men efter en periode på en måneds tid eller sådan noget så går jeg lidt med den igen indtil den igen irriterer mig 45.png

Anmeld

15. oktober 2008

Anne

Jeg går ingen steder uden min Gucci 60.png Den er groet fast til mig, som en skridtbeskytter er på en bokser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.