Går du med taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går du med taske??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.768 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Honningblomst

Hej piger...
Ja, jeg er så en af de kvinder der aldrig bliver en rigtig dame med taske og det hele...synes det ser så pænt ud og smart at have en taske og jeg har købt flere, men jeg magter det bare ikke.
Jeg smider altid bare mobilen i den ene lomme og pungen i den anden og så er det det...når jeg er på arbejde og i skole, så har jeg en stor praktisk rygsæk med...ikke vanvittig kvindeligt, men meget pædagogisk...
Går I med takser og hvilken..??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Mathilde

Ja jeg går med taske. Jeg bruger lige for tiden en håndtaske, som min kæreste købte til mig på Kreta. Der er lige plads til pung, mobil osv. Før den, havde jeg en Björn Borg taske i sort lædder, men den er helt slidt i stykker. Den var jeg ellers vildt glad for. Jeg bryder mig ikke om at have ting i mine lommer, da jeg synes jeg ser endnu tykkere ud så

Kram fra Mathilde

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Jeg går også med taske, dog kun nogle gange.. Skal jeg ud og handle så puter jeg gerne bare pungen i lommen og så afsted..
Men skal vi ud og spise f.eks. eller i byen vil jeg meget gerne have min taske med, så jeg kan have det hele, uden at lommerne er fyldt til renden... Plejer gerne at have min pung, lidt make up, kamera og nogle små ting med... Så hurra for at tasken er opfundet...

Anmeld

15. oktober 2008

fam.4xc

Jeg kan ik svare.... for nogen gange gør jeg og andre gange ik...

Når jeg bare skal et smut ud af døren er det med mobil, pung og nøgler i lommen.. har jeg børn med er Majbritts katvig taske/top med med bleer og vådservietter og så videre med... Skal jeg på arbejde har jeg en taske med, selvom den blot står i mit skab

Anmeld

15. oktober 2008

A.I.G.

Normalt gør jeg .... en stor lækker fætter der kan rumme skatte, men oftest for tiden er det samme nummer som dig, mobil og pung i lommen og afsted.

Anette

Anmeld

15. oktober 2008

A.I.G.

fam.4xc skriver:

Når jeg bare skal et smut ud af døren er det med mobil, pung og nøgler i lommen.. har jeg børn med er Majbritts katvig taske/top med med bleer og vådservietter og så videre med... Skal jeg på arbejde har jeg en taske med, selvom den blot står i mit skab

Vil du ikke af med billetterne til bamse nu balletter vi ?

Vi kom for sent ind efter billetter 66.png(

Det regner jo, er det ikke rarere for jer at hygge derhjemme ?

;o)

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

Mangler en der hedder ind imellem... hvis vi alle sammen skal ud af døren har jeg sådan en stor dejlig sag, hvor der kan være lidt af det hele i... men jeg går aldrig med den på armen den ligger i bilen eller under barnevognen hvis vi har den med....

Når jeg er i byen har jeg en lille taske med - men den irritere mig altid, men har for det meste ingen lommer når jeg er i byen...

Knus Pia - som kan sige både ja og nej...

Anmeld

15. oktober 2008

Bastian

Jeg går altid med taske. Når jeg arbejder, har jeg en stor taske, hvor der er mulighed for at rumme mapper mm, hvis jeg skal til møde. Men til daglig er der som regel pung, kalender, mobil, paraply og en bog til togturen. I weekenderne har jeg en lille taske med, der kun lige kan rumme pung og mobil.

Anmeld

15. oktober 2008

fam.4xc

A.I.G. skriver:

fam.4xc skriver:

Vil du ikke af med billetterne til bamse nu balletter vi ?

Vi kom for sent ind efter billetter 66.png(

Det regner jo, er det ikke rarere for jer at hygge derhjemme ?

;o)

Ha ha Caroline er lige vågnet og siger som det første at vi hellere må køre i bil derind ellers blir vi pisse våde!!?? længe leve børnehave sproget

Men nej vi glæder os til 14.30... de spiller igen til foråret, så husk det der...

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Jeg har næsten lige købt mig en stor ny lækker læder fætter - så en skulder taske, og bestemt ikke en håndtaske.

Jeg har det sidste års tid ikke rigtig haft nogen - da den jeg havde gik i stykker i foret, og jeg ikke lige magtede at lave det - eller gad købe en ny
Men jeg købte den nye her, efter min barsel, da jeg forventer at få et job snart - og gerne vil have plads til det hele.

Den jeg har købt kan også nemt lige rumme en ekstra ble og et sæt tøj til Leander hvis vi bare lige skal et smut ind til byen og ikke gider tage den store pusletaske med på cyklen.

Anette
- som altid bare stopper tingene i lommen om vinteren - men går ikke med jakke om sommeren, så det er lidt svært,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.