Nytår...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Jeg må indrømme at jeg ALDRIG kunne finde på og få mine børn passet nytårsaften..

Kh Heidi

Hvorfor...?

Fordi her i huset har vi ikke fået børn for at de kan blive passet en dag som nytårsaften. Vi vil gerne dele den dag med vores børn. Jeg siger ikke at når de bliver teenagere og de kommer og spørger om de må holde nytår hos en veninde at de ikke må, men jeg ville ikke mens de er små få dem passet..

Kh Heidi

Jeg tænker bare at små børn nok er ret ligeglade og på den anden side, så ved jeg at mine unger ville ELSKE en dag hos min mor og far til nytår...så ingen får vel børn for at få dem passet, men omvendt, så er det jo ikke kun vores behov der skal dækkes... Så her er det tit mine børn er hos mine forældre i weekenden, stort set hveranden weekend og det ville jeg da aldrig nægte dem...
Knus Eva, som synes nytåret er ret ligegyldigt...

Endnu engang er det jo herligt at vi har forskellige holdninger til tingene
Knus Heidi(som faktisk bedre kan lide den 31/12 end den 24)

Jeg synes alle dage er skønne og tildels mener jeg faktisk at jul og nytår er lige en tand for opreklameret.
Knus Eva..

Det med julen giver jeg dig ret i.. F. eks så har jeg det svært ved at man allerede nu kan købe julehalløj i supermarkederne.. Og så er der altid en eller anden form for problemer med julen i de fleste familier, og det er bare for belastende,,,

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Eva skriver:

Heidi-Godsk skriver:

Jeg må indrømme at jeg ALDRIG kunne finde på og få mine børn passet nytårsaften..

Kh Heidi

Hvorfor...?

Fordi her i huset har vi ikke fået børn for at de kan blive passet en dag som nytårsaften. Vi vil gerne dele den dag med vores børn. Jeg siger ikke at når de bliver teenagere og de kommer og spørger om de må holde nytår hos en veninde at de ikke må, men jeg ville ikke mens de er små få dem passet..

Kh Heidi

Jeg tænker bare at små børn nok er ret ligeglade og på den anden side, så ved jeg at mine unger ville ELSKE en dag hos min mor og far til nytår...så ingen får vel børn for at få dem passet, men omvendt, så er det jo ikke kun vores behov der skal dækkes... Så her er det tit mine børn er hos mine forældre i weekenden, stort set hveranden weekend og det ville jeg da aldrig nægte dem...
Knus Eva, som synes nytåret er ret ligegyldigt...

Endnu engang er det jo herligt at vi har forskellige holdninger til tingene
Knus Heidi(som faktisk bedre kan lide den 31/12 end den 24)

Jeg synes alle dage er skønne og tildels mener jeg faktisk at jul og nytår er lige en tand for opreklameret.
Knus Eva..

Det med julen giver jeg dig ret i.. F. eks så har jeg det svært ved at man allerede nu kan købe julehalløj i supermarkederne.. Og så er der altid en eller anden form for problemer med julen i de fleste familier, og det er bare for belastende,,,

Kh

Ja, og børnene hygger sig jo lige meget hvor højt det køres op...tænker tit for hvis skyld det er...66.png)

Anmeld

16. oktober 2008

Heidi.

Ja.. Man giver jo selv sine børn de "dårlige" vaner omkring f. eks julen.. Vi vælger f. eks ikke og give pigerne pakkekalender. Jeg syntes ikke de skal have en gave hver dag i en hel måned.. Min mor vælger så dog og give dem adventskalender..
Men vi har prøvet det med pakkekalenderen en gang, og det var bare for meget. Vi har også bedt om at når folk giver gaver, så skal de ikke købe mange gaver til dem, for de kan ikke kapere det, så hellere en fin ting som vi måske ikke har råd til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.