Nytår...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

Pia.

fik du den nu smukke ??? altså hvis du har fundet mobilen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

MorCamilla

Vi holder nytår med Mikkel.. Sidste år var vi hos Kaspers forældreog fejre det.. Og i år har vi snakket om at være hjemme, bare os 3.. Og lave vores eget tradition... Men intet er planlagt helt endnu..
Kaspers mor har tilbudt at passe Mikkel nytårs aften og så til dagen efter, men det har vi sagt nej tak til, da vi er en familie og skal være sammen på sådan nogle dage... (synes vi)

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Vi holder nytår med vores søn - og det tænker jeg såmænd er planen mange år frem.

Sidste år var han små 3 måneder nytårsaften, og vi holdt det (og jul) hos min familie i Jylland - sammen med et par venner af familien, min bror, hans kæreste og hans søn, min anden nevø (min søsters) og så mine forældre.

I år afventer vi en status fra et vennepar som venter deres 1. barn til november, som gerne vil holde en fest - med børn - hvis altså de har mod på det efter at være blevet forældre.
og hvis ikke det bliver til noget, så rykker vi muligvis til Jylland og laver noget lækkert mad med mine forældre - og hvem der ellers dukker op der.

Ellers bliver vi "bare" hjemme os tre.

Anette
som ikke har brudt sig om nytår siden jeg var 4 år, og vores nabos teenagesøn blev ramt af et kastet heksehyl, som antændte hans jakke og alt der fyrværkeri han havde på sig - inde i vores forhave - så vores gæst måtte vælte ham omkuld og rulle ham rundt, smide ham i badekarret og indlede jagten på hans spritterstive forældre, som holdt fest længere nede af vejen (og ringe efter ambulancen selvfølgelig)

Anmeld

15. oktober 2008

fam.4xc

Ja vi hygger også med pigerne alene herhjemme så længe de orker/gider, hvis de er trætte før 24 puttes de og blir de vækket af larmen udenfor kl 24 jamen så kommer de da op og kikker på

Indimellem har vi været hos mine forældre hvis de ik er hos deres venner de også tit holder nytår med...

Men vi er altid sammen med børnene - nytår eller ej

Anmeld

15. oktober 2008

netdaddy

Vi skal da helt klart fejre nytår med vores søn - det er jo det første nytår med ham, og så er han på det tidspunkt jo heller ikke mere end ca. 4 måneder gammel.

Anmeld

15. oktober 2008

Fam. Madsen

vi skal da helt klart holde nytår med vores søn, som er hans første nytårs aften også er han jo kun 6mdr. til den tid, så der er helt klart en aften der skal holdes her hjemme når han ikke er ældre...

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Kort og godt klart med børn

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

SaNiNa

har stemt uden børn men det jo fordi vi stadig er alene...
men når den lille kommer skal den da helt klar være sammen med os nytår aften...

Anmeld

15. oktober 2008

lukasmoar

vil helst holde med Lukas. Sidste år spiste vi med ham, men så blev han ved farmor mens vi tog videre.. Det fortrød jeg, men han var så lille der.. Jeg vil helst holde nytår med ham fremover men nu er jeg heller ikke så meget til fester længere... Synes bare det er lidt svært når ens tætte venner ikke har børn endnu og stadig har behov for at feste vildt den dag..

Anmeld

15. oktober 2008

tasha33

vi skal også helt klart med børn, ville slet ikke undvære dem.
knuz natasha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.