Nytår...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Nytår holder vi...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.885 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Honningblomst

Hej piger...

Kom til at tænke på om I skal holde nytår med eller uden børn??

Da jeg kun havde Jeppe var han hos mine forældre nytårsaften, men efter jeg har fået de to andre har jeg holdt med drengene og nydt det....de er oppe til tidlig morgen og fester med os andre...så hyggeligt.
I år bliver min farmor 90 år nytårsaften og der skal vi så selvfølgelig være...
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Pia.

Hej smukk...
Her har vi altid holdt med vores børn, syntes det er så hyggelig en aften... og vil jeg feste uden børn kan jeg gøre det på mange andre aftner, men at gå ind i det nye år det gør jeg med mine børn...

Knus Pia.

p.s fik du min besked om I havde sovet godt m.m

Anmeld

15. oktober 2008

A.I.G.

Jubiiiiiiiiiii der var krammesmiley`en - hø hø.

Når tilbage til emnet, jeg er en sur gammel tvær dame, der altid har syntes nytår var ufedt. Og nu med små børn der maks holder sig vågne til 20.30.... ja så ..... eskalerer festen ikke just.

Men vi hygger med venner med jævnaldrende arvinger og så tager vi derfra.

Hilsen den tvære dame der hader fyrvækeri og skøre hatte, men elsker en fed hygge fest med gode venner.

KNUZZZZZZZZZ KNUZZZZZZZ KNUZZZZZZZZZZZZZZ KNUZZZZZZZZZ

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hej smukk...
Her har vi altid holdt med vores børn, syntes det er så hyggelig en aften... og vil jeg feste uden børn kan jeg gøre det på mange andre aftner, men at gå ind i det nye år det gør jeg med mine børn...

Knus Pia.

Kan ikke lige finde min mobil-griner- men tak, vi har sovet så dejligt, lige nu leger de alle fem ovenpå..Bertram fik besøg af en fra børnehaven for første gang og det ser heldigvis ud til at hun bare ryger ind i det...

Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Jubiiiiiiiiiii der var krammesmiley`en - hø hø.

Når tilbage til emnet, jeg er en sur gammel tvær dame, der altid har syntes nytår var ufedt. Og nu med små børn der maks holder sig vågne til 20.30.... ja så ..... eskalerer festen ikke just.

Men vi hygger med venner med jævnaldrende arvinger og så tager vi derfra.

Hilsen den tvære dame der hader fyrvækeri og skøre hatte, men elsker en fed hygge fest med gode venner.

KNUZZZZZZZZZ KNUZZZZZZZ KNUZZZZZZZZZZZZZZ KNUZZZZZZZZZ

HADER også fyrværkeri og mine børn de står INDE når klokken er tolv og ser ud af vinduet...så det siger mig nok heller ikke mere end at det er hyggeligt og lidt en tænke-tilbage -aften.
Bliver dog nok lidt underligt at holde uden drengenes far i år...
Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Hej smukk...

Knus Pia.

Kan ikke lige finde min mobil-griner- men tak, vi har sovet så dejligt, lige nu leger de alle fem ovenpå..Bertram fik besøg af en fra børnehaven for første gang og det ser heldigvis ud til at hun bare ryger ind i det...

Knus..

Ej det lyder da super hyggeligt..

Skrev før du skrev til mig...

Jeg har ikke været på vægten endnu... skal lige tage mig sammen til at komme ud til den...

Anmeld

15. oktober 2008

ditte0512

Ja det bliver med barn i år, har termin d. 15/11... Vi ved endnu ikke hvordan det skal foregå, men det bliver helt sikkert med vores længventede Cimmie. Mulighederne er enten sammen med et hold gode venner og deres datter på 1 år eller sammen med Kennys ( min mands) forældre og søskende, under alle omstændigheder er jeg sikker på det nok skal blive en dejlig aften jeg savner nemlig slet ikke de der vilde drukfester eller tømmermændende for den sags skyld
Knuz Ditte den utålmodige

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Hej smukk...

Knus Pia.

Knus..

Jeg har ikke været på vægten endnu... skal lige tage mig sammen til at komme ud til den...

Den har jeg ikke fået... det var da mærkeligt....??

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Hej smukk...

Knus Pia.

Knus..

Den har jeg ikke fået... det var da mærkeligt....??

Så prøver jeg da lige igen... men min telefon driller lidt ind imellem så det kan være det er derfor...

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

så er den afsted igen... så må vi se om det lykkes nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.