Når graviditeten ikke altid er lige sjov... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Filippa & Liva

MissChrista skriver:

Ihh, søde ven da Det må ikke være skægt! Føler sgu med dig. Jeg havde også lidt kvalme de tre første måneder, men det var da til at leve med - og jeg tabte mig bestemt ikke! Håber det bliver MEGET bedre for dig lige om lidt. Mon ikke det bliver skønt når du træder ind i 2. trimester? Dér havde jeg det hvert fald SUPER! Den bedste "del" i graviditeten for mig hvert fald
God bedring

Ja, det er bare rigtig væmmeligt med al den kvalme og opkast..

Håber også meget på at det snart bliver bedre, nærmer mig uge 12 så vi håber håber håber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

årrh søde da :s Det lyder sku heller ikke til at være ret sjov.. :s 

Ville bare lige sende dig et  og sige at det nok skal gå selvom det selvføgelig ikke er sjovt at skulle igennem.. 

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være.. jeg har haft det nemt indtil videre :s det eneste jeg døjer med er ikke pga gravidteten..

Op med humøret smukke, det skal nok blive bedre  

Tak for krammet, smukke !

Håber også meget snart på bedring, ville være så dejligt..

Anmeld

23. marts 2011

Filippa & Liva

SussieThyssen skriver:

Lille stakkel.
Det minder mig i den grad om min veninde. Hun havde det nøjagtig ligesom du, men dengang gjorde man bare ingen ting.
Så i samfulde 9 mdr. med begge sine, var hun totalt lig pga kvalme og bræk.
Ikke noget at sige til, at hun kun fik 2.
Håber, at du snart får det bedre.

Kærligst
Sussie

puha uha, stakkels din veninde..

det må godt nok også have været noget af en hård omgang da..

Jeg håber rigtig meget på at det værste snart lægger sig, så man igen kan spise..

Anmeld

23. marts 2011

Filippa & Liva

babyMark skriver:

Pyha. Kan sagtens forstå at det tærer på kræfterne fysisk og psykisk. Godt at du bliver ved med at kæmpe og får lidt ned engang imellem! Pøj pøj med det hele!

Tusind tak, lad os krydse fingre for at det meget snart bliver bedre !

Anmeld

23. marts 2011

Filippa & Liva

MetteMe skriver:

Har selv været der... Dog ikke med indlæggelse men ret så stort vægttab på kort tid, manglende energi og i en tilstand af modløshed. Det er SÅ hårdt det du gennemgår lige nu. Men vil da lige sige at det kan vende lige så hurtigt som det er begyndt!!!!

Jeg er idag 20+4 og har det fantastisk Derudover er min vægt steget og jeg  elsker mad nu

Håber for dig at du også får det bedre snart. Skriv endelig hvis der er noget du vil vide.... Og god bedring!!!!

Årh, ja så kender du til hele turen med evig kvalme og opkast...  hvor er det dejligt at høre at du i dag har det godt og rigtig kan nyde din graviditet ! hvornår forsvandt din kvalme og du rigtig kunne begynde at spise normalt igen?

Jeg er så træt af intet at kunne spise..

nogle gange når jeg sover drømmer jeg ubevidst om alt mulig slags mad..

Anmeld

23. marts 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Tak for krammet, smukke !

Håber også meget snart på bedring, ville være så dejligt..

jah det kunne være dejligt.. 

så kunne man også lidt nemmere nyde graviditeten

Anmeld

23. marts 2011

SussieThyssen

BigBabyWish skriver:

puha uha, stakkels din veninde..

det må godt nok også have været noget af en hård omgang da..

Jeg håber rigtig meget på at det værste snart lægger sig, så man igen kan spise..

Det håber jeg også for dig.

Anmeld

23. marts 2011

MetteMe

BigBabyWish skriver:

Årh, ja så kender du til hele turen med evig kvalme og opkast...  hvor er det dejligt at høre at du i dag har det godt og rigtig kan nyde din graviditet ! hvornår forsvandt din kvalme og du rigtig kunne begynde at spise normalt igen?

Jeg er så træt af intet at kunne spise..

nogle gange når jeg sover drømmer jeg ubevidst om alt mulig slags mad..

Ja det kan du tro jeg gør! Og det var ikke sjovt mens det varede...

Men da jeg gik ind i uge 13 begyndte det at fortage sig og i uge 15 havde jeg det helt super og appetitten vendte for alvor tilbage

Prøv at sige til dig selv at du også er færdig med kvalmen efter den famøse 12. uge. ALLE bøgerne fortæller jo gladeligt at det oftest går væk her, så jeg valgte at overbevise mig selv om at DET i hvert fald også skulle gælde for mig. Ved ikke om det havde nogen som helst effekt, men nogen gange tror jeg psyken kan mere end man tror...

Drømte faktisk også om mad (eller kager faktisk) og forsøgte at prøve de ting der dukkede op i drømmeland. Oftest kunne jeg faktisk godt få det ned

Håber virkelig for dig at det kommer til at fortage sig snart

Anmeld

23. marts 2011

Frk.S

Årh, hvor jeg dog bare føler med dig. Jeg ville ikke vide hvad jeg skulle stille op, hvis jeg gik og havde voldsom kvalme hele tiden.

Jeg har heldigvis haft det rigtig godt i min graviditet, har så ondt af dig og andre, der ikke bare kan nyde det i fulde drag.

Jeg håber for dig, at kvalmen snart aftager!

Anmeld

23. marts 2011

Filippa & Liva

MetteMe skriver:

Ja det kan du tro jeg gør! Og det var ikke sjovt mens det varede...

Men da jeg gik ind i uge 13 begyndte det at fortage sig og i uge 15 havde jeg det helt super og appetitten vendte for alvor tilbage

Prøv at sige til dig selv at du også er færdig med kvalmen efter den famøse 12. uge. ALLE bøgerne fortæller jo gladeligt at det oftest går væk her, så jeg valgte at overbevise mig selv om at DET i hvert fald også skulle gælde for mig. Ved ikke om det havde nogen som helst effekt, men nogen gange tror jeg psyken kan mere end man tror...

Drømte faktisk også om mad (eller kager faktisk) og forsøgte at prøve de ting der dukkede op i drømmeland. Oftest kunne jeg faktisk godt få det ned

Håber virkelig for dig at det kommer til at fortage sig snart

Dejligt at høre at det lagde sig i uge 13 for dig og at du kunne spise normalt igen fra uge 15... jeg må lige gøre dig efter !

Jeg prøver også virkelig at sige til mig selv at efter uge 12, så SKAL det bare blive bedre !

det er noget underligt noget det der med at drømme om al mulig slags mad, for jeg vågner op og er noget så trist fordi jeg så alligevel intet kan spise.. det er møg ubehageligt og hvergang jeg prøver at spise, sidder det lige oppe i halsen og jeg skal virkelig koncentrerere mig om IKKE at kaste op..

Hold da op, hvor glæder jeg mig til den dag hvor jeg bare kan æde løs som en gal ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.