Når graviditeten ikke altid er lige sjov... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Håber virkelig at du får det bedre hurtigst muligt! Så du kan komme ud og nyde det begyndende forårsvejr.. Og slippe af med din sygemelding

Hehe - det er så forskelligt, hvad man kan holde nede. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden mariekiks

Mange tak..

Håber virkelig også snart kvalmen går retur !

det kunne være så befriende..

Ja, det er lidt sjovt med de madvaner, men godt du har fundet noget som kan hjælpe dig når kvalmen er strid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Kvindemin

Først og fremmest, hvor er det træls

Men men, søde piger - tænk sådan her:
Der er så mange kvinder der virkelig har det hårdt, skal ligge ned eller indlægges det meste af graviditetetn, så mange med syge børn eller for tidlig fødte børn, så mange der døjer med utallige blærebetændelser, streptokokker osv osv.
Kvalme er super ubehagligt, slet ikke sjovt... Men tro mig, det kunne være så meget værre. Så tænk positivt, og vær glad for at man kan 'mærke' at om 'ikke så længe' skal der ske noget ekstremt stort - jeres lille baby kommer til verden

Anmeld

21. marts 2011

Filippa & Liva

Chritinap skriver:

Først og fremmest, hvor er det træls

Men men, søde piger - tænk sådan her:
Der er så mange kvinder der virkelig har det hårdt, skal ligge ned eller indlægges det meste af graviditetetn, så mange med syge børn eller for tidlig fødte børn, så mange der døjer med utallige blærebetændelser, streptokokker osv osv.
Kvalme er super ubehagligt, slet ikke sjovt... Men tro mig, det kunne være så meget værre. Så tænk positivt, og vær glad for at man kan 'mærke' at om 'ikke så længe' skal der ske noget ekstremt stort - jeres lille baby kommer til verden

Jeg kan kun give dig ret... Men, sagen er den at jeg har tabt mig 6 kg og er nede på at veje kun 44 kg.. Så begynder jeg ikke snart at spise og tage på igen, ja, så ender jeg netop som du beskriver, som en af dem som må indlægges og have føde ind via drop.

Så uden tvivl, rigtig mange mennesker kæmper hårdt med mange forskellige ting, men en kvalme i den grad som jeg oplever, kan også gå hen og ødelægge og tage overhånd..

Anmeld

21. marts 2011

Rebecca55

BigBabyWish skriver:

Jeg er så smadret på alle tænkelige måder, er brugt op både fysisk og psykisk og min energi er helt i bund..

Misforstå mig ikke, jeg ELSKER vores dejlige lille Blyp i maven, men hold k*** hvor har det været hårdt indtil nu..

Min kvalme startede i uge 5 og siden da har den været der hver dag, døgnet rundt, ikke bare lidt, men voldsomt meget!

Startede med at få stikpiller som skulle hjælpe mod kvalmen, tog dem en uge uden nogen form for virkning..

Derefter blev jeg fluks sendt afsted til akupunktur, vi prøvede det 3 gange men også uden nogen form for virkning, andet end jeg kunne ligge oppe på sygehuset og kaste op..

Prøvede Seaband armbånd, også uden effekt..

Har tabt mig 6 kg og føler mig som skind og ben..  ryger ind og ud af sygehuset for at få ekstra væske via drop, mine hænder og mine arme er fuldkommen smadret af alle de nåle som er røget ind og ud af mig.

Nu er jeg så kommet på kraftig kvalmestillende medicin, håber virkelig snart på bedring !

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at beskrive hvor ked af det jeg er..  er der andre som har stået i samme situation? jeg er brugt op og har virkelig svært ved at se glæden, selvom jeg uden tvivl elsker og ønsker mig dette her ønskebarn..

men hold kæft, hvor er det hårdt..

Puha og jeg som troede jeg var hårdt ramt de 3 første mdr., men det er da vand i forhold til dig.

Vil bare ønske dig go bedring og give dig etmed på vejen.

Anmeld

21. marts 2011

Filippa & Liva

Rebecca55 skriver:

Puha og jeg som troede jeg var hårdt ramt de 3 første mdr., men det er da vand i forhold til dig.

Vil bare ønske dig go bedring og give dig etmed på vejen.

Tusind tak for krammet, det varmer altid..

Og hvor er det VILDT du venter trillinger !

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

BigBabyWish skriver:

Jeg er så smadret på alle tænkelige måder, er brugt op både fysisk og psykisk og min energi er helt i bund..

Misforstå mig ikke, jeg ELSKER vores dejlige lille Blyp i maven, men hold k*** hvor har det været hårdt indtil nu..

Min kvalme startede i uge 5 og siden da har den været der hver dag, døgnet rundt, ikke bare lidt, men voldsomt meget!

Startede med at få stikpiller som skulle hjælpe mod kvalmen, tog dem en uge uden nogen form for virkning..

Derefter blev jeg fluks sendt afsted til akupunktur, vi prøvede det 3 gange men også uden nogen form for virkning, andet end jeg kunne ligge oppe på sygehuset og kaste op..

Prøvede Seaband armbånd, også uden effekt..

Har tabt mig 6 kg og føler mig som skind og ben..  ryger ind og ud af sygehuset for at få ekstra væske via drop, mine hænder og mine arme er fuldkommen smadret af alle de nåle som er røget ind og ud af mig.

Nu er jeg så kommet på kraftig kvalmestillende medicin, håber virkelig snart på bedring !

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, andet end at beskrive hvor ked af det jeg er..  er der andre som har stået i samme situation? jeg er brugt op og har virkelig svært ved at se glæden, selvom jeg uden tvivl elsker og ønsker mig dette her ønskebarn..

men hold kæft, hvor er det hårdt..

Jeg håber virkelig snart du får det bedre .. For det er jo ikke sådan man skal tænke når man er gravid .. Heldigvis havde jeg det godt psykisk selvom jeg havde kvalme og kastede op hele tiden ..

Øv øv , håber du får det bedre 

Anmeld

21. marts 2011

Filippa & Liva

morethanperfect skriver:

Jeg håber virkelig snart du får det bedre .. For det er jo ikke sådan man skal tænke når man er gravid .. Heldigvis havde jeg det godt psykisk selvom jeg havde kvalme og kastede op hele tiden ..

Øv øv , håber du får det bedre 

Manget tak, ja lad os håbe det bliver bedre snart.

Anmeld

21. marts 2011

twinny

Nåååå, søde... håber snart du får det bedre....  det må ikke være sjovt.....

God bedring...

Anmeld

21. marts 2011

Filippa & Liva

Baby-støv skriver:

Nåååå, søde... håber snart du får det bedre....  det må ikke være sjovt.....

God bedring...

Tak søde!!

Glæder mig til at høre update når I har været til nf..

Anmeld

21. marts 2011

*Sabine*

det lyder fuldstændig som mit forløb mit stoppede da jeg gik ind i uge 17.. øv det var nogle meget hårde uger. men er nu i uge 23 og nyder det virkligt.... så jeg håber meget snart det vender for dig, så du kan nyde den dejlige tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.