At gå fra I et forhold til Singel på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Mira0911

Tænker ikke over det når folk ændre status for forhold... Det skal jo også passes... Nytter jo ikke noget at være gift når man ikke er det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

smokin

MoarJ skriver:

Tænker ikke over det når folk ændre status for forhold... Det skal jo også passes... Nytter jo ikke noget at være gift når man ikke er det... 

Præcis, jeg har et vennepar der er gået fra hinanden og de har IKKE opdateret deres facebook. De har så ikke været kærester i 2 måneder nu, men står stadig som værende i forhold med hinanden... det synes jeg er meget mystisk. 

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

Zette skriver:

Præcis, jeg har et vennepar der er gået fra hinanden og de har IKKE opdateret deres facebook. De har så ikke været kærester i 2 måneder nu, men står stadig som værende i forhold med hinanden... det synes jeg er meget mystisk. 

Det har jeg også oplevet med nogle venner, og synes da også det  virker noget mystisk... 

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Hvis man er gift , er man gift ...

Hvis man er gået fra hinanden , er man gået fra hinanden ??

Hvis man er kærester , er man kærester ?? Ser så ikke helt problemet der .. Mine venner gør det i hvert fald ik for opmærksomhedens skyld .. 

Anmeld

21. marts 2011

PinkLadybug

Jeg har et lidt blandet forhold til lige netop det emne..

Jeg synes det er fint at skrive man er i et forhold med sin kæreste/gift/forlovet etc..

Men en ting jeg ikke synes er i orden, er at bruge facebook til at "slå op" over...

En af mine ekser gjore det på den måde, altså han havde stået som i et forhold(med mig) og  så før han havde snakket med mig om det, satte han sig bare som single og slettede mig på facebook, hvorefter jeg får en sms hvor der står" Jeg slår op"!.

Sådan noget synes jeg bare er fuldstændig idiotisk!..

Nå men lidt blandet mening fra min side af.

Annika

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Alt der sker derinde er vel for opmærksomheden...det er vel ligesom konceptet i det og for at kunne skrive man er i et forhold så bliver man vel nød til på et tidspunkt at have stået som single..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.