kitty skriver:
Enig.
Jeg var på et tidspunkt i udlandet i 6 uger, og havde derfor ikke telefonkontakt med veninderne. Da jeg logger på ser jeg en af mine bedste veninder og hendes forlovedes forhold er afsluttet
Jeg var helt rundt på gulvet, og skyndte mig at låne kærestens mobil for at skrive til hende, at jeg tænkte på hende og ville ønske jeg kunne være der, fordi det måtte være rigtig hårdt. 2 min. senere kommer en meget undrende sms tilbage - hvad dælen jeg snakkede om??!
Det korte af det lange er:
Hun og hendes forlovede havde haft en diskussion aftenen før, men var IKKE gået fra hinanden. Han var "bare blevet træt af hende" og havde ændret relationen... Uden hun vidste det 
Jeg var åbenbart den første der så det, men ikke den sidste.. Hun var ikke helt glad, kan man sige...
Jaa, har også tit tænkt tanken når et par pludselig ændrer civilstatus til singel, at det kun er den ene part som har lavet ændringen, og at det jo slet ikke er sikkert at den anden er helt klar til det, eller som i dit tilfæde overhoved klar over det!
Jeg har også oplevet at en af mine venner blev singel, og hendes tætteste veninder skrev nogle kommentarer som "Godt for dig" og "Endelig!!" osv. Og et par måneder efter var de sammen igen. Så synes jeg man har annonceret lidt for meget, og synes egentlig det er synd for dem at de valgte at gøre det offentligt, da de alligevel kom sammen igen..
Anmeld