hvor det bare irritere mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

samantha1986

kiwifrugten skriver:

jeg kender det med at have en underlig familie ( det er helt pinligt )

men ja skriv til hende og så må du lige sende mig en update. Det er i hvertfald ikke pænt af hende at pisse sådan på dig

Der er sendt en sms afsted, så må jeg se om hun svarer. Men tvivler nu på at hun gør det, da hun ikke i over en uge har svaret på den jeg har sendt næsten hver dag.

At en ven pisser på mig, kan jeg leve med for så kan man vælge vennen fra, men det kan man jo desværre ikke på samme måde med familie.

Men skal nok holde dig opdateret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mumto3

samantha1986 skriver:

Det kan jo smutte sådan noget. og det er jo også helt forståeligt.. Så var det godt hun var så sød at minde dig på det :-)

Jeg har fuld forståelse for at man har meget at se til med sådan en bette en, og den forståelse havde jeg også indtil jeg så at hun sad på facebook, og at hun fik besøg fra en masse andre, men hun kunne ikke svare mig. Det synes jeg er forkert.

Det får mig til at tænke på en rigtig god veninde jeg har. Vi kommer begge to i det samme forum (ala baby.dk) og vi har flere gange oplevet at den ene af os har sendt en privat mail til den anden som IKKE er blevet besvaret mens vi har oplevet at spørgsmål inde i forumet er blevet besvaret, og der er blevet skrevet frem og tilbage mange gange.

En dag snakkede vi så om det, og vi havde det begge to på samme måde! At svare i et forum som dette, er noget man lige kan gøre med ventre hånd, mens man også lige laver lidt mad, passser børn osv. Men at svare på hinandens alvorlige mail, det kræver at man sætter sig ned og virkelig konsentrere sig, at man overvejer sine ord, tænker over det man skriver osv. og det overskud har vi ikke altid i hverdagen. derfor forekommer det at vores privat mails IKKE bliver besvaret i ugevis, mens at vi lystigt diskutere inde på forumet, og også nogle gange skriver sammen derinde.

Til forskel fra jer, at vi bare fået snakket om at det er sådan vi har det, og at vi ikke føles os trådt over tæerne af at vi ikke få respons på vores personlige mail, mens vi kan se at den anden svare en eller anden 'ligegyldig' person inde på forumet.

(Håber det gav mening, det er lidt kringlet at forklare)

Anmeld

21. marts 2011

kiwifrugten

samantha1986 skriver:

Der er sendt en sms afsted, så må jeg se om hun svarer. Men tvivler nu på at hun gør det, da hun ikke i over en uge har svaret på den jeg har sendt næsten hver dag.

At en ven pisser på mig, kan jeg leve med for så kan man vælge vennen fra, men det kan man jo desværre ikke på samme måde med familie.

Men skal nok holde dig opdateret :-)

Lige præcis det er noget nemmere at vælge venner fra i stedet for familien :-(

For familien har man jo resten af livet.

Om ikke andet så skriver jeg gerne en besked til hende for at se om hun svare mig. Kan jo bare udgive mig for at være en fremmede hvilket jeg jo egentlig er :-D hehe

Så du siger bare til.

Man må hjælpe hinanden hvor man kan

Anmeld

21. marts 2011

samantha1986

kiwifrugten skriver:

Lige præcis det er noget nemmere at vælge venner fra i stedet for familien :-(

For familien har man jo resten af livet.

Om ikke andet så skriver jeg gerne en besked til hende for at se om hun svare mig. Kan jo bare udgive mig for at være en fremmede hvilket jeg jo egentlig er :-D hehe

Så du siger bare til.

Man må hjælpe hinanden hvor man kan

Det skal jeg nok gøre. Har det lidt sådan at svare hun ikke. så har jeg taget mit valg. Så er det slut med at have noget med hende at gøre. Jeg har været for flink sagde min søster at mor. Men hvorfor er der så ikke nogen af dem der sagde det til mig..

Anmeld

21. marts 2011

samantha1986

Mumto3 skriver:

Det får mig til at tænke på en rigtig god veninde jeg har. Vi kommer begge to i det samme forum (ala baby.dk) og vi har flere gange oplevet at den ene af os har sendt en privat mail til den anden som IKKE er blevet besvaret mens vi har oplevet at spørgsmål inde i forumet er blevet besvaret, og der er blevet skrevet frem og tilbage mange gange.

En dag snakkede vi så om det, og vi havde det begge to på samme måde! At svare i et forum som dette, er noget man lige kan gøre med ventre hånd, mens man også lige laver lidt mad, passser børn osv. Men at svare på hinandens alvorlige mail, det kræver at man sætter sig ned og virkelig konsentrere sig, at man overvejer sine ord, tænker over det man skriver osv. og det overskud har vi ikke altid i hverdagen. derfor forekommer det at vores privat mails IKKE bliver besvaret i ugevis, mens at vi lystigt diskutere inde på forumet, og også nogle gange skriver sammen derinde.

Til forskel fra jer, at vi bare fået snakket om at det er sådan vi har det, og at vi ikke føles os trådt over tæerne af at vi ikke få respons på vores personlige mail, mens vi kan se at den anden svare en eller anden 'ligegyldig' person inde på forumet.

(Håber det gav mening, det er lidt kringlet at forklare)

Jeg kan sagtens følge dig i hvad du mener. og kan også sagtens forstå det. Men jeg ved at hun svare de andre på sms da vi kender et par stykker fælles. Og de har været ude og se babyen, og hun har svaret på de sms beskeder. Plus hun sagtens kan svare folk på facebook, men når jeg skriver derinde høre jeg intet. Så jeg kunne forstå det hvis det var det samme med alle andre men det er det jo ikke.

Anmeld

21. marts 2011

Mette+Mathias

samantha1986 skriver:

Jeg har gudskelov ikke givet hende gaven endnu. Men har jo under hendes graviditet givet hende en masse og har også fået tak.

Min kusine er desværre sådan en der kun kan bruge en når det passer hende, og det er ikke noget jeg før har tænkt over. men det gør da ondt nu. For jeg hjalp hende jo fordi andre ikke troede på hende, og det synes jeg var synd. Men det har hun jo et eller andet sted pisset på..

Men ja burde nok skrive og høre om der er noget galt. For synes det er en underlig opførsel. Men de kan sku også være mærkelige i min familie.

Men tusinde tak for rådet.

Jeg skal lige forstå det her rigtigt:

Er du sur over, at hun ikke har sagt tak, for en gave som du har købt, men ikke givet endnu??

Anmeld

21. marts 2011

kiwifrugten

samantha1986 skriver:

Det skal jeg nok gøre. Har det lidt sådan at svare hun ikke. så har jeg taget mit valg. Så er det slut med at have noget med hende at gøre. Jeg har været for flink sagde min søster at mor. Men hvorfor er der så ikke nogen af dem der sagde det til mig..

De har jo vidst du gjorde det af en god mening og har nok tænkt at din kusine havde brug for en så god støtte som dig.

Men ja hvis hun ikke svare så skriv til hende hvordan du har det og hvad du føler og så slut beskeden af med at det er slut mellem jer og at du er helt flov over at have en kusine som hende der pisser sådan på en. Det gør man ikke når man er familie.

Håber hun svare. Og ellers så ja så er hun er dum kælling ( undskyld sproget ) :-D

Anmeld

21. marts 2011

samantha1986

kiwifrugten skriver:

De har jo vidst du gjorde det af en god mening og har nok tænkt at din kusine havde brug for en så god støtte som dig.

Men ja hvis hun ikke svare så skriv til hende hvordan du har det og hvad du føler og så slut beskeden af med at det er slut mellem jer og at du er helt flov over at have en kusine som hende der pisser sådan på en. Det gør man ikke når man er familie.

Håber hun svare. Og ellers så ja så er hun er dum kælling ( undskyld sproget ) :-D

Du skal ikke undskylde for har faktisk tænkt det samme som dig.

Kæresten sagde til mig at hun ikke er velkommen her når hun pisser på mig på den måde. og efter alt det jeg har gjort for hende. Han mener ikke hun har fortjent at høre mere til mig eller få noget fra mig.

Det kan være hårdt at melde sådan ud når det er familie, og det gør mig også ked af det. men jeg har heller ikke lyst til at føle at jeg bliver udnytte og kun kan bruges når det passer hende. Ja hun har ikke haft en nem barndom, men når nogen så gerne vil hjælpe en, så tager man imod det med kyshånd.

Anmeld

21. marts 2011

samantha1986

Mette+Mathias skriver:

Jeg skal lige forstå det her rigtigt:

Er du sur over, at hun ikke har sagt tak, for en gave som du har købt, men ikke givet endnu??

Nej nej. Hun har ikke fået gaven endnu, så kan hun heller ikke sige tak. Men jeg er sur over at jeg godt kunne bruges før hun fødte. jeg kørte hende rundt omkring for at købe baby ting. og jeg forhørte mig hos venner om de havde noget billigt hun kunne købe og kørte hende dertil. Jeg skrev til hende for at høre hvornår vi måtte se den bette for det skulle være op til hende. og jeg har intet hørt. men jeg kan se på facebook at hun skriver med alle andre. men hun svare ikke på det jeg skriver derinde. Og det synes jeg er uhøfligt for jeg kan jo godt se hun kan skrive med de andre.

Anmeld

21. marts 2011

Mumto3

samantha1986 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig i hvad du mener. og kan også sagtens forstå det. Men jeg ved at hun svare de andre på sms da vi kender et par stykker fælles. Og de har været ude og se babyen, og hun har svaret på de sms beskeder. Plus hun sagtens kan svare folk på facebook, men når jeg skriver derinde høre jeg intet. Så jeg kunne forstå det hvis det var det samme med alle andre men det er det jo ikke.

ja, så kan jeg godt se at det virker mærkeligt

håber I finder ud af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.