samantha1986 skriver:
Det kan jo smutte sådan noget. og det er jo også helt forståeligt.. Så var det godt hun var så sød at minde dig på det :-)
Jeg har fuld forståelse for at man har meget at se til med sådan en bette en, og den forståelse havde jeg også indtil jeg så at hun sad på facebook, og at hun fik besøg fra en masse andre, men hun kunne ikke svare mig. Det synes jeg er forkert.
Det får mig til at tænke på en rigtig god veninde jeg har. Vi kommer begge to i det samme forum (ala baby.dk) og vi har flere gange oplevet at den ene af os har sendt en privat mail til den anden som IKKE er blevet besvaret mens vi har oplevet at spørgsmål inde i forumet er blevet besvaret, og der er blevet skrevet frem og tilbage mange gange.
En dag snakkede vi så om det, og vi havde det begge to på samme måde! At svare i et forum som dette, er noget man lige kan gøre med ventre hånd, mens man også lige laver lidt mad, passser børn osv. Men at svare på hinandens alvorlige mail, det kræver at man sætter sig ned og virkelig konsentrere sig, at man overvejer sine ord, tænker over det man skriver osv. og det overskud har vi ikke altid i hverdagen. derfor forekommer det at vores privat mails IKKE bliver besvaret i ugevis, mens at vi lystigt diskutere inde på forumet, og også nogle gange skriver sammen derinde.
Til forskel fra jer, at vi bare fået snakket om at det er sådan vi har det, og at vi ikke føles os trådt over tæerne af at vi ikke få respons på vores personlige mail, mens vi kan se at den anden svare en eller anden 'ligegyldig' person inde på forumet.
(Håber det gav mening, det er lidt kringlet at forklare)
Anmeld