Min kusine har lige født for 3 uger siden. Og i den forbindelse har jeg købt en gave til hende, men jeg hører intet fra hende. Jeg ved godt at når man lige har født så har man nok at se til. Men hun kan altså godt svare alle andre både på sms og facebook.
Jeg har været den i hendes graviditet der har taget hende med rundt til forskellige butikker og private for at købe babyting, og jeg har også købt flere ting til hende som hun har fået undervejs. Men nu hører jeg intet. og jeg må sige at jeg ærlig talt føler jeg er blevet udnyttet. Hun kunne bruge mig til alt dette, og nu hun har født kan jeg ikke bruges mere.
Plus hendes far (min onkel) den anden dag havde sagt til mig min mor at jeg ikke kunne holde min mund, og gik og sladrede til alle mulige i familien. Jeg har ikke sagt noget som helst til nogen og han ville ikke engang sige hvad det var jeg skulle have sagt. Fed familie at have.
jeg har meddelt min mor at jeg ikke tager med til fødselsdag hos den del af familien det næste stykke tid, for jeg gider ikke få smidt sådan noget i hovedet. Så kan de efter min mening passe sig selv. Det passede sandelig ikke min mor, og hun tændte af i tlf. Tak for ingenting siger jeg bare. Så kan man da se hvilken side hun har valgt, selv om jeg ikke har bedt hende vælge side.
Til tider ville det sku være dejligt hvis man ikke havde en familie, så slap man da for alt det fis..
Anmeld