Har så dårlig samvittighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Det må man sige der gjorde. Og lidt frygteligt det var pga vennen. men det ved kun jeg.

Det er meget underlig det med følelser. heldigvis har de fleste af os den stopklods så vi ikke gør noget. Men måske gør man mere ud af sig selv for ikke at have al for dårlig samvittighed over de følelser man har for vennen. Bare mit gæt.

det kan godt vær du har ret, for man ville ikke vedkende det er sådan over for nogen , jeg har det sådan det også svært gør det overfor for en selv at det sådan man har det..

ja stopknappen er god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

det kan godt vær du har ret, for man ville ikke vedkende det er sådan over for nogen , jeg har det sådan det også svært gør det overfor for en selv at det sådan man har det..

ja stopknappen er god

Nej det vil man ikke. og hvis nogen kunne finde på at spørge fordi de opdagede noget så vil man nok lyve.

Lige nu har jeg det lidt sådan at jeg glæder mig til at se ham igen. og så bliver jeg så sur på mig selv, for sådan burde jeg altså ikke tænke :-(

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Nej det vil man ikke. og hvis nogen kunne finde på at spørge fordi de opdagede noget så vil man nok lyve.

Lige nu har jeg det lidt sådan at jeg glæder mig til at se ham igen. og så bliver jeg så sur på mig selv, for sådan burde jeg altså ikke tænke :-(

kender godt den følese, sådan havde jeg det med ham vennen, jeg ventede på han skrev og hvis han ikke svaret så skrev jeg om et eller andet, eller sendte en besked forkert. jeg gjorder alt for at for hans opmærksomhed det svineste man tænker sådan

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

kender godt den følese, sådan havde jeg det med ham vennen, jeg ventede på han skrev og hvis han ikke svaret så skrev jeg om et eller andet, eller sendte en besked forkert. jeg gjorder alt for at for hans opmærksomhed det svineste man tænker sådan

Ja det er det nemlig. Godt der ikke er andre der ved det. Tjekker også hele tiden vennens profil på facebook for at se om der er sket noget nyt eller om han er online.. ja de følelser kan sku sørge for man opfører sig åndssvagt..

Ahh den med at sende en besked forkert. den var smart hi hi..

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Ja det er det nemlig. Godt der ikke er andre der ved det. Tjekker også hele tiden vennens profil på facebook for at se om der er sket noget nyt eller om han er online.. ja de følelser kan sku sørge for man opfører sig åndssvagt..

Ahh den med at sende en besked forkert. den var smart hi hi..

jeg gjorder alt fro for hans opmærksomhed. man skal bare passe på hvis det ven, han så siger tingene videre til kæresten.. 

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

jeg gjorder alt fro for hans opmærksomhed. man skal bare passe på hvis det ven, han så siger tingene videre til kæresten.. 

Ja det er rigtigt.. endnu har jeg hverken sagt eller gjort noget som han vil kunne synes er underligt.

Jeg tror dog heller ikke at han og kæresten er så gode venner at de fortæller hinanden alt. Jeg spurgte kæresten i går om han havde så godt et forhold med de forskellige venner at de fortæller hinanden alt og det gør de ikke.

Anmeld

21. marts 2011

smlmea

Nej det kender jeg bestemt ikke,for så var jeg ikke sammen med min kærste.

Forelskelse,lyst og begær høre hjemme i mit forhold,og ikke hos alle mulige andre.

Kommer jeg til det punkt,en anden giver mig sommerfulge i maven,så er det på tide at forlade min kærste.

Og nej hverken min kærste eller mig skal samle appetit ude,har vi ikke nok i hinanden,til at få safterne til at drive,så er der ikke mere at komme efter her.

Er din kærste af sammen mening som dig,om sådan nogle følelser for andre personer,eller er det derfor du har dårligsamvittighed?

Min mening er,at når man får dårlig samvittighed,så er det fordi man godt ved ,det man gør,er forkert..

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt.. endnu har jeg hverken sagt eller gjort noget som han vil kunne synes er underligt.

Jeg tror dog heller ikke at han og kæresten er så gode venner at de fortæller hinanden alt. Jeg spurgte kæresten i går om han havde så godt et forhold med de forskellige venner at de fortæller hinanden alt og det gør de ikke.

nej for man skal passe lidt på, selvom man gerne ville skrive en hel del . okay min kæreste troede jeg godt kunne lide hm altsåfrodi jeg spurgte ham om en masse om ham men så sagde jeg detvar bare fordi jeg var nys så lå der ikke mere i det

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

nej for man skal passe lidt på, selvom man gerne ville skrive en hel del . okay min kæreste troede jeg godt kunne lide hm altsåfrodi jeg spurgte ham om en masse om ham men så sagde jeg detvar bare fordi jeg var nys så lå der ikke mere i det

Den var godt reddet :-) ja man skal virkelig passe på. Tror også jeg kom til at snakek for meget om vennen i går. men uden kæresten fattede mistanke. Men uhh man skal lige tage fat i sig selv for ikke at sige noget forkert.

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Den var godt reddet :-) ja man skal virkelig passe på. Tror også jeg kom til at snakek for meget om vennen i går. men uden kæresten fattede mistanke. Men uhh man skal lige tage fat i sig selv for ikke at sige noget forkert.

ja rigtigt meget... man skal huske at stoppe når legen er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.