liwsmor skriver:
ja kender dersværre godt .. men det går jo væk. jeg forstår ikke helt hvorfor man er sådan bygget. for nogen syntes det okay man har det sådan og andre ikke. min mand går totalt i panik hvis jeg har det sådan, han bliver virkelig sur og ked over mig. hvor jeg taget det sådan lidt mere roligt og ikke syntes det så slemt for man komme jo aldrig til lave noget med en anden
Det er meget mærkeligt ja.. Og selv om det under normale omstændigheder ville have været en dejlig følelse, så er det det ikke nu, for man har vildt dårlig samvittighed..
Har du fortalt din mand når du har haft det sådan?
Jeg har ikke fortalt kæresten det, fordi jeg ved han vil blive ked af det ig jaloux når det er en ven. Også selv om der aldrig vil ske noget. Vores vennegruppe er så fasttømret og folk har kendt hinanden i årevis. Jeg er faktisk den nyeste der er kommet til. Og jeg ved da også at hans ven aldrig kunne finde på noget, for det gør man ikke imod venner.
Har tænkt tanken at det kunne da være hyggeligt at gå en tur eller tage på shoppe tur med vennen en dag, for det gør de andre også på kryds og tværs. Men tænk hvis det så viser sig det ikke er en lille følelse der går over igen.. Men jeg har aldrig haft den følelse for ham før, og derfor er det jo også noget forbigående.
Det skal siges vennen er møg pervers i alt hvad han siger, men fordi han siger det som han gør, så er det på en måde lidt charmerende. Jeg skulle gøre noget for ham og de andre venner, og hvis jeg gjorde det måtte jeg udnytte hans lækre krop... Øh mange tak, men tror lige jeg springer over. Nu har man vænnet sig til det, så man bliver ikke chokeret over det man hører hi hi
Anmeld