Lisbeth85 skriver:
Tja, sådan tror jeg da også at ens kæreste har det engang i mellem evt.?
Jeg har ikke haft det sådan endnu med min nye fyr, og er rimelig sikker på, at han heller ikke har haft det sådan med mig - endnu. Måske kommer der sådan en dag, måske ikke 
Men mennesket er et mærkeligt væsen - og faktisk er vi fra naturens side ikke bygget til at have EN partner. Ligesom de fleste andre dyr, så er mennesket polygam fra naturen - altså vi vil gerne have flere partnere. Dog har vores samfund og verden gjort det sådan, at det er lettest og mest 'rigtigt' med en partner
Så når du får sådanne tanker er der intet galt i det som sådan. Sådan er vi bare 
Tak for dit fine svar :-)
Og du har jo egentlig ret.. Man hører dog i nogen lande at mænd har flere koner, og man kan jo på en måde godt forstå det, når du skriver det du gør. Og det er jo også derfor nogen er utro fordi det ikke kan det med at holde ved en partner. Så længe man ikke gør noget er det jo heller ikke noget problem.
Og jeg tænker også lidt, man ved jo hvad man har, men ikke hvad man får. Og jeg er glad for det jeg har. og jeg ville ikke kunne overskue hvordan det ville være hvis man gjorde noget ved sine følelser. Og ingen siger jo vennen har det sådan. Og ingen siger han vil de samme ting med livet som jeg vil. Og det ved jeg min kæreste vil.
Jeg har dog på et tidspunkt været derude hvor jeg var parat til at gå fra kæresten fordi hans ønske om børn lå så langt ude i fremtiden, at jeg vidste jeg ikke ville blive tilfreds med at vente så længe. nu ved jeg efter en god snak at vi er det samme sted. Jeg elskede kæresten også selv om vi var så langt fra hinanden. og på det tidspunkt var der ikke følelser for nogen andre.
Nyforelskelse er nu også dejligt :-) Så nyd det endelig :-)
Anmeld