Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Ok, må kigge næste gang
Ok, må kigge næste gang
Hehe Håber du finder det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jep, det gør jeg - ligegydligt om jeg skal 200 meter eller ud på en længere tur
Nu kommer jeg så også fra København, hvor folk kører som psykopater, men selv herude på landet 15 km fra byen af, bruger jeg den, hvis jeg cykler
Jeg har ingen cykel og har egentlig aldrig brudt mig om at cykle, men min Isabella på 3½ år elsker at cykle og bruger selvfølgelig altid cykelhjelm.
Men sikke en smart cykelhjelm du har fået fat i
Det gør jeg ikke. Men det burde jeg fordi hver gang min søn på snart 3år skal ud og cykle siger jeg at han skal ha den på. Så burde jeg jo os selv køre med en!!!
har stemt blankt, for jeg har ingen cykel endnu, men til sommer regner jeg med at jeg skal have en cykel og en hjelm og en barnestol bagpå med tilhørende hjelm der også.
eller hvor gamle skal de egentlig være før de må komme med ud og cykle???
noname skriver: har stemt blankt, for jeg har ingen cykel endnu, men til sommer regner jeg med at jeg skal have en cykel og en hjelm og en barnestol bagpå med tilhørende hjelm der også. eller hvor gamle skal de egentlig være før de må komme med ud og cykle???
Plejer man ikke at sige 12 måneder? Hmm.. (er ikke sikker, men mener det er sådan)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128