Bruger du cykelhjelm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du cykelhjelm?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.000 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Manakauapo

Bruger du cykelhjelm? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg bruger den af den simple årsag, at jeg for kun 2 uger siden væltede på cyklen og knaldede hovedet direkte ned i asfalten uden at jeg havde cykelhjelm på.

Fik lige hjernerystelse af den årsag og havde det dårligt i flere dage bagefter. Så nu har jeg besluttet mig at bruge den helt.

Og så se lige hvad jeg har købt i dag! Er den ikke bare fed?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

muzen

jep det gør jeg. kan ikke forsvare over for min søn hvorfor han skal have den på når moar ikke skal. skal bare lige have farmand med på den ;-)

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

Valkyrien skriver:

Bruger du cykelhjelm? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg bruger den af den simple årsag, at jeg for kun 2 uger siden væltede på cyklen og knaldede hovedet direkte ned i asfalten uden at jeg havde cykelhjelm på.

Fik lige hjernerystelse af den årsag og havde det dårligt i flere dage bagefter. Så nu har jeg besluttet mig at bruge den helt.

Og så se lige hvad jeg har købt i dag! Er den ikke bare fed?

Jeg har stemt nej..af den simple grund, at jeg ikke cykler og kan heller ikke pga mit bækken 
Jeg har nu heller aldrig brugt det, men hvis jeg skulle køre i vild bytrafik, så ville jeg nu nok, men for at smutte op på cyklen i en lille by, eller på en stille villavej, så ville jeg nok ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

Mi

Ja det gør jeg. Jeg er ikke forfængelig nok til at risikere mit liv for det. Mine børn skal ikke vokse op uden en mor, fordi hun blev dræbt i en ulykke, hvor cykelhjelmen kunne have reddet liv.

Desuden er det dybt utroværdigt at jeg beder mine børn have en på, hvis jeg ikke selv har.

Flot hjelm forresten

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

muzen skriver:

jep det gør jeg. kan ikke forsvare over for min søn hvorfor han skal have den på når moar ikke skal. skal bare lige have farmand med på den ;-)

Godt valg!

Herhjemme fik min far en cykelhjelm i fødselsdagsgave af min niece sidste år. For hun ville ikke ud og cykle med ham uden at han havde en på. Så han bruger den.

Men min mor gør ikke.

Anmeld

20. marts 2011

wamse

Nej det gør jeg ikke.

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Ja det gør jeg. Jeg er ikke forfængelig nok til at risikere mit liv for det. Mine børn skal ikke vokse op uden en mor, fordi hun blev dræbt i en ulykke, hvor cykelhjelmen kunne have reddet liv.

Desuden er det dybt utroværdigt at jeg beder mine børn have en på, hvis jeg ikke selv har.

Flot hjelm forresten

www.stjerneleg.dk

Et "ødelagt" hår kan altid reddes! Det er langt fra at en smadret hjerne kan det!

Jeg er ihvertfald ikke for forfængelig mere. Jeg bruger den uanset om jeg bare skal ned af bakken (50 meter) for at besøge min søster eller om jeg skal cykle de 2 km ned til byen..

Og tak Jeg syntes den er rigtig fed.

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

nej

men det skal jeg.. jeg har ikke rigtig cyklet endnu heller så jeg skal have fundet en...

min søn skal hvertfald ikke miste sin mor og jeg vil ikke komme til skade..så jeg skal helt klart bruge en...

Anmeld

20. marts 2011

Mi

Valkyrien skriver:

Et "ødelagt" hår kan altid reddes! Det er langt fra at en smadret hjerne kan det!

Jeg er ihvertfald ikke for forfængelig mere. Jeg bruger den uanset om jeg bare skal ned af bakken (50 meter) for at besøge min søster eller om jeg skal cykle de 2 km ned til byen..

Og tak Jeg syntes den er rigtig fed.

Nemlig. Jeg gør rent ved en kvinde som mistede sin mand i en cykelulykke. Om han havde hjelm på ved jeg ikke, men jeg skal ikke sætte min mand og mine piger i samme situation.

Anmeld

20. marts 2011

MaliksMor

Nej - har jeg stemt

nu er det meget sjældent jeg cykler, men når jeg cykler bruger jeg den ikke. har ikke engang en

årsagen er, at de er SÅ irreterne at ha' på, også ser det så forfærdeligt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.