Bruger du cykelhjelm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Manakauapo

sedde skriver:

Ja jeg gør...har denne hjelm

Aii hvor er den fed!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Anne G

Jeps jeg bruger min dejlige cykelhjem jeg fik i morsdagsgave sidste år

Jeg arbejder i hjemmeplejen og cykler hver dag.. Skidt med håret det er vigtigere at beskytte hovedet  De ældre er vist også ret ligeglad med om håret stritter eller ej

Jeg har ikke brugt cykelhjelm i mange år, men nu efter jeg er blevet mor så gør jeg, da jeg jo ikke kan sige at de skal bruge hjelm og jeg så ikke selv gør det og så også fordi at jeg er bange for at der skal ske noget og jeg så ikke er der for mine dejlige drenge

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Jeg gør, og har lige købt en ny i dag... Sådan én med en lilla bøllehat ovenpå, så nu har jeg en fin lilla hat på der samtidigt skygger for mine øjne, når stolen står på. To fluer med ét smæk, solbeskyttelse OG hovedbeskyttelse min er lilla, min yndlingsfarve, kunne ikke finde et billede af den, så I må se denne

YAKKAY Cykelhjelm - Tokyo Blue Stripe KOMPLET sæt

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Dot D skriver:

Jeg gør, og har lige købt en ny i dag... Sådan én med en lilla bøllehat ovenpå, så nu har jeg en fin lilla hat på der samtidigt skygger for mine øjne, når stolen står på. To fluer med ét smæk, solbeskyttelse OG hovedbeskyttelse min er lilla, min yndlingsfarve, kunne ikke finde et billede af den, så I må se denne

YAKKAY Cykelhjelm - Tokyo Blue Stripe KOMPLET sæt

Hvor er den fed!

Overvejede også sådan en, men syntes ikke helt at den ville passe ind til mig

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

Hvor er den fed!

Overvejede også sådan en, men syntes ikke helt at den ville passe ind til mig

Jeg har villet have den længe, men kunne ikke finde den nogen steder, så har kørt med en godkent skaterhjelm, for den var knap så grim, synes jeg. Så var jeg i Fakta i dag, og dér var den, og vips så hoppede den op i vognen Den er allerede blevet luftet en tur i dag...

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Dot D skriver:

Jeg har villet have den længe, men kunne ikke finde den nogen steder, så har kørt med en godkent skaterhjelm, for den var knap så grim, synes jeg. Så var jeg i Fakta i dag, og dér var den, og vips så hoppede den op i vognen Den er allerede blevet luftet en tur i dag...

Hehe.. Min er også købt i Fakta idag Den røg lige ned i kurven sammen med muffinsstativet

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

Hehe.. Min er også købt i Fakta idag Den røg lige ned i kurven sammen med muffinsstativet

Muffinsstativ??????????? der er vist smuttet noget forbi mit hovede

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Dot D skriver:

Muffinsstativ??????????? der er vist smuttet noget forbi mit hovede

De havde et par stykker liggende - mener de var i avisen for 2 uger siden. 79 kr. for et stativ til 13 muffins

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Valkyrien skriver:

De havde et par stykker liggende - mener de var i avisen for 2 uger siden. 79 kr. for et stativ til 13 muffins

Ok, må kigge næste gang

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

Nej jeg bruger ikke hjelm... Må rent faktisk ikke cykel pga epilepsi... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.