Har du termin i juni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Nadia Foged

Jeg har termin 23 juni - glæder mig helt vildt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Og dermed har du udnævnt mig til præsident? Du er ikke så lidt munter

Tror jeg vil se en film og så tygge lidt i den chokolace jeg forvildede mig ud i verden efter. Desværre er vores altan dækket af stillads, ellers havde jeg sat mg derud i solen. Men næh nej, NU skal der laves tag!

Du er da klart el presidente, tsk!

Jeg er jo Anne Larsen i forhold til dig  Jeg har jo kun spist: 2 boller med fed ost og og Nutella, 1 Magnum mandel og 1 skål A38 med chokolade müsli idag. Det er jo det rene helseflip!

Anmeld

20. marts 2011

Stéphanie

Jeg vil også super gerne være med 

Har termin d. 18. juni, men har min egen lille idé om at jeg absolut føder den 9.... Ved bare ikke lige helt hvor den idé kommer fra

Anmeld

20. marts 2011

Moar2011

kitty skriver:

Jeg har - og jeg ved vi er flere

Jeg synes desværre det er svært at være med i kvartalsgruppen, da vi er "de sidste" og derfor ikke rigtig kan bidrage med så meget, eller kan deltage på samme måde, som de der kommer først, da de er et helt andet sted i graviditeten.

Vil der være stemning for at vi spørger Henrik om vi må få en juni-gruppe, ligesom der har været måneds-terminsgrupper før? Eller oprette en klub, hvilket kræver at alle er plusmedlemmer for at kunne deltage? Vil I benytte Jer af det?

Håbet er, at skabe en mere aktiv gruppe, hvor vi kan udveksle tanker, følelser og få svar på spørgsmål som er mere "for os", da vi har termin meget tættere på hinanden.

Vil I være med, eller tænker I det er irrellevant?

Jeg glæder mig til juni!

Altså jeg har termin den 1juni, jeg ville rigtig gerne være med, men jeg er og regner ikke med at blive plusmedlem

Anmeld

20. marts 2011

Zibi_84

Jeg vil meget gerne være med. Jeg har Termin den 26 Juni! Synes tiden går lidt langsomt

Anmeld

20. marts 2011

linefun

Jeg vil også gerne være med i en gruppe.

Har termin d. 11. juni - men synes alle er LANGT foran mig..., selvom der kun er 20 dage til barsel (undskyld Kitty)

Line

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

linefun skriver:

Jeg vil også gerne være med i en gruppe.

Har termin d. 11. juni - men synes alle er LANGT foran mig..., selvom der kun er 20 dage til barsel (undskyld Kitty)

Line

Det skal du ikke undskylde Jeg kunne jo bare vælge at gemme mit BA-arbejde til næste sommer. Men jeg vil så gerne være færdiguddannet, inden jeg går på barsel, så jeg tager chancen! Lige nu ville jeg dog nyde at sige "vent, BA, jeg nupper lige min barsel"!

Jeg venter på at Henrik vender tilbage. Har sendt ham et link til tråden. Men det er søndag, og manden skal også have en ærlig chace for at holde fri!

Anmeld

20. marts 2011

Chr-Hei

Jeg er også frisk.. Termin 1 juni

Anmeld

20. marts 2011

linefun

kitty skriver:

Det skal du ikke undskylde Jeg kunne jo bare vælge at gemme mit BA-arbejde til næste sommer. Men jeg vil så gerne være færdiguddannet, inden jeg går på barsel, så jeg tager chancen! Lige nu ville jeg dog nyde at sige "vent, BA, jeg nupper lige min barsel"!

Jeg venter på at Henrik vender tilbage. Har sendt ham et link til tråden. Men det er søndag, og manden skal også have en ærlig chace for at holde fri!

Jo, lidt skal jeg undskylde - kan godt se det må være en anelse irriterende at se alle andre gå på barsel, når man ikke selv kan nyde det på samme måde.

Men det må også være dejligt at vide, at når du har afleveret, så har du barsel, tror ikke du vil nyde det på samme måde, hvis BA'en hang over hovedet...

Super, så må vi se hvad Henrik vender tilbage med. Godt initativ i hvert fald

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

linefun skriver:

Jo, lidt skal jeg undskylde - kan godt se det må være en anelse irriterende at se alle andre gå på barsel, når man ikke selv kan nyde det på samme måde.

Men det må også være dejligt at vide, at når du har afleveret, så har du barsel, tror ikke du vil nyde det på samme måde, hvis BA'en hang over hovedet...

Super, så må vi se hvad Henrik vender tilbage med. Godt initativ i hvert fald

Når jeg har afleveret BA kan jeg næsten holde barsel. Jeg skal forsvare opgaven mellem 27. og 30. juni, har termin d. 22..... Jeg leger lidt med ilden, jeg ved det. Men jeg bliver nød til at prøve. Vil langt hellere holde barsel som sygeplejerske end som studerende og NÆSTEN færdig. Så vil det også være på barselsdagpenge i stedet for SU.. Jeg ved godt, vad jeg foretrækker

Jeg må tage mig nogle fridage i skriveriet og sige jeg holder barsel der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.