Har du termin i juni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

otlitrom

Jeg har - og jeg ved vi er flere

Jeg synes desværre det er svært at være med i kvartalsgruppen, da vi er "de sidste" og derfor ikke rigtig kan bidrage med så meget, eller kan deltage på samme måde, som de der kommer først, da de er et helt andet sted i graviditeten.

Vil der være stemning for at vi spørger Henrik om vi må få en juni-gruppe, ligesom der har været måneds-terminsgrupper før? Eller oprette en klub, hvilket kræver at alle er plusmedlemmer for at kunne deltage? Vil I benytte Jer af det?

Håbet er, at skabe en mere aktiv gruppe, hvor vi kan udveksle tanker, følelser og få svar på spørgsmål som er mere "for os", da vi har termin meget tættere på hinanden.

Vil I være med, eller tænker I det er irrellevant?

Jeg glæder mig til juni!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Bavianis

Jeg vil rigtig gerne være med!

Og "os i juni" går jo snart på barsel (jeg har sidste arbejdsdag d. 8. april), så derofr kommer vi jo til at være en MASSE på baby.dk i de kommende mdr!

Kærlig hilsen Bavianis - hvis søn mosler og mosler!

PS: Nogen der ved hvornår det er normalt at hovedet sætter sig fast nedad?

Anmeld

20. marts 2011

Hailiesmom11

Jeg vil også gerne springe med

Jeg har termin d. 5/6..

Hvornår har i andre?

Anmeld

20. marts 2011

Bruus

Jaaaaa!!!! jeg vil også rigtig gerne være med i sådan en gruppe  Glæder mig til at høre om det bliver til noget, og vil uden tvivl opgradere til plusmedlem, hvis det er dét det kræver 

Knus fra Mette, med termin 11.juni  

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Og "os i juni" går jo snart på barsel (jeg har sidste arbejdsdag d. 8. april), så derofr kommer vi jo til at være en MASSE på baby.dk i de kommende mdr!

Shhh.. Det dersens barsel får jeg først 1. juli...

Jeg ved ikke, hvornår det er normalt hovedet skruer sig fast. Føles det som om han allerede er på vej til det?

Krølfisen havde hikke første gang igår, hvor vi mærkede det.. Suk, det er herligt at mærke liv Og der er aaalt for lang tid til juni..

Farmand sagde igår: Hvorfor tager det 9 mdr. Det er jo evigheder at vente. 4 mdr. må da være rigeligt!! Og ja, jeg giver ham. 9 mdr. ér lang tid. Og han bærer ikke engang det tunge læs

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Bavianis skriver:

Undskyld for indblanding - jeg skal jo ikke føde i juni - men forhåbentlig om et par timer

Men ved førstegangsgravide er det ofte noget tidligere at hovedet står fast, end når man har født flere gange. Går ud fra, det er fordi der er smallere i bækkenet første gang? Her stod hovedet ikke fast før omkring uge 38 eller lignende, men helt fra uge 29 var det vendt den rigtige vej, og "godt på vej ned"...

Held og lykke med maverne alle sammen! 

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Shhh.. Det dersens barsel får jeg først 1. juli...

Jeg ved ikke, hvornår det er normalt hovedet skruer sig fast. Føles det som om han allerede er på vej til det?

Krølfisen havde hikke første gang igår, hvor vi mærkede det.. Suk, det er herligt at mærke liv Og der er aaalt for lang tid til juni..

Farmand sagde igår: Hvorfor tager det 9 mdr. Det er jo evigheder at vente. 4 mdr. må da være rigeligt!! Og ja, jeg giver ham. 9 mdr. ér lang tid. Og han bærer ikke engang det tunge læs

Min baby skal også have hikke!! Ihh! Jeg har gået og tænkt på, hvornår man mon kunne forvente lidt hikke - og han har bare ikke haft det!

Snyyyyd!

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

AnneBJ skriver:

Undskyld for indblanding - jeg skal jo ikke føde i juni - men forhåbentlig om et par timer

Men ved førstegangsgravide er det ofte noget tidligere at hovedet står fast, end når man har født flere gange. Går ud fra, det er fordi der er smallere i bækkenet første gang? Her stod hovedet ikke fast før omkring uge 38 eller lignende, men helt fra uge 29 var det vendt den rigtige vej, og "godt på vej ned"...

Held og lykke med maverne alle sammen! 

Uhh - spændende med fødsel!! Hold os da lige opdateret!

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

Wulffi89 skriver:

Jeg vil også gerne springe med

Jeg har termin d. 5/6..

Hvornår har i andre?

Jeg har den 4. juni. Den 5. juni er min 30 års fødselsdag

Anmeld

20. marts 2011

Lotus86

Ja jeg er jo sjovt nok også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.