Har du termin i juni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

mortilsofieogsara

jeg vil også gerne være med og har termin 9-6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

otlitrom

Wulffi89 skriver:

Jeg vil også gerne springe med

Jeg har termin d. 5/6..

Hvornår har i andre?

Jeg har termin 22. juni, så jeg er nok en af de allersidste i det kvartal Hvis ikke jeg springer over og bliver den første i næste kvartal

Jeg prøver og se hvad vi kan finde på med en gruppe

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Jeg har skrevet en mail til Henrik, om det er muligt at lave en gruppe til os, eller om vi selv skal lave en klub. Så må vi se hvad hanen i hønsegården svarer

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
kitty skriver:

Jeg har - og jeg ved vi er flere

Jeg synes desværre det er svært at være med i kvartalsgruppen, da vi er "de sidste" og derfor ikke rigtig kan bidrage med så meget, eller kan deltage på samme måde, som de der kommer først, da de er et helt andet sted i graviditeten.

Vil der være stemning for at vi spørger Henrik om vi må få en juni-gruppe, ligesom der har været måneds-terminsgrupper før? Eller oprette en klub, hvilket kræver at alle er plusmedlemmer for at kunne deltage? Vil I benytte Jer af det?

Håbet er, at skabe en mere aktiv gruppe, hvor vi kan udveksle tanker, følelser og få svar på spørgsmål som er mere "for os", da vi har termin meget tættere på hinanden.

Vil I være med, eller tænker I det er irrellevant?

Jeg glæder mig til juni!

Jeg vil gerne tror jeg. Har termin 26. juni

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg har skrevet en mail til Henrik, om det er muligt at lave en gruppe til os, eller om vi selv skal lave en klub. Så må vi se hvad hanen i hønsegården svarer

Kan du ikke lige invitere mig så hvis det er? Jeg kan ikke helt finde rundt på siden længere.

IFT hoved nedad: Jeg synes ikke jeg kan mærke noget. Jeg tror bare jeg trænger til at "gå ind i en ny fase"... Jeg glæder mig så meget til at han kommer ud...

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Kan du ikke lige invitere mig så hvis det er? Jeg kan ikke helt finde rundt på siden længere.

IFT hoved nedad: Jeg synes ikke jeg kan mærke noget. Jeg tror bare jeg trænger til at "gå ind i en ny fase"... Jeg glæder mig så meget til at han kommer ud...

Jo, jeg sender dig evt. en lille mail, hvis vi får vores helt egen hule

Jeg trænger også bare til "kom nu ud-fasen", for jojo, det er da hyggeligt at den hikker. Men vi er ved at dø i spænding over, hvad det er for en lille en der ligger derinde. Pige eller dreng. Køn som mor, eller lang og med skæg, som far

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jo, jeg sender dig evt. en lille mail, hvis vi får vores helt egen hule

Jeg trænger også bare til "kom nu ud-fasen", for jojo, det er da hyggeligt at den hikker. Men vi er ved at dø i spænding over, hvad det er for en lille en der ligger derinde. Pige eller dreng. Køn som mor, eller lang og med skæg, som far

Haha! Ja, jeg tror at vi får en lille mor-Bavian her. August var nærmest en klon af Gregers, men på 4D skanningen så det meget ud som om han lignede mig

PS: Jeg sidder i nattøj... Note til mig selv: Kom nu igang!!!

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Haha! Ja, jeg tror at vi får en lille mor-Bavian her. August var nærmest en klon af Gregers, men på 4D skanningen så det meget ud som om han lignede mig

PS: Jeg sidder i nattøj... Note til mig selv: Kom nu igang!!!

Jeg er kun kommet ud af mit nattøj, fordi jeg måtte i Netto... Der var et tilbud på chokolade jeg ikke kunne modstå. Det er sgu kun gravide, der starter bilen og kører i Netto søndag formiddag, fordi der er chokolade på bud

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg er kun kommet ud af mit nattøj, fordi jeg måtte i Netto... Der var et tilbud på chokolade jeg ikke kunne modstå. Det er sgu kun gravide, der starter bilen og kører i Netto søndag formiddag, fordi der er chokolade på bud

Jeg spiste en Magnum mandel kl 11 til et afsnit Sopranos...  Jeg synes bare vi skal lave en klamheds-klub. Jeg vil være vice-præsident.

Anmeld

20. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg spiste en Magnum mandel kl 11 til et afsnit Sopranos...  Jeg synes bare vi skal lave en klamheds-klub. Jeg vil være vice-præsident.

Og dermed har du udnævnt mig til præsident? Du er ikke så lidt munter

Tror jeg vil se en film og så tygge lidt i den chokolace jeg forvildede mig ud i verden efter. Desværre er vores altan dækket af stillads, ellers havde jeg sat mg derud i solen. Men næh nej, NU skal der laves tag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.