Navne, er de for sære!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Fenja09

Synes faktisk det er rigtig fine navne, dog er jeg ikke så begejstret for Merle, det minder mig lidt for meget om det franske ord (merde - lort), sorry...

Mynte er super sødt, Tristan er et flot navn og Kashmir er da specielt og det synes jeg bestemt ikke gør noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Tkcuf

Jeg synes det er fine navne- ikke FOR specielle.. Mynte var også på vores liste- dog med H Mynthe.. Smukt navn

Anmeld

20. marts 2011

patella

Rebecca55 skriver:

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Pigenavne: Mynte og Merle.

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

I må gerne komme med jeres helt erlige mening...

Fortsat go weekend til alle på sådan en skøn forårsdag...

Jeg er rigtig rigtig vild med alle 4 navne! Og ingen af dem er sære. De er faktisk meget almindelige efterhånden - altså ikke almindelige på den måde at rigtig mange hedder det, som Christian, Sebastian osv, men sådan at man har hørt dem før og ikke tænker - WHAT?! Syns de passer fint sammen - og ynglingsnavnet her er Mynte! Ville så gerne ha en pige der hedder det, men har allerede en veninde hvis pige hedder det, så det blir lidt for tæt på, men sådan et navn

Men jeg vil sige GO FOR IT!!!  

Anmeld

21. marts 2011

Magsen

synes ikke om navnet kasmir, men de andre 3 er da meget søde  kan også meget godt lide myn'th'e

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

Kasmir...så kommer man omgående til at tænke på en sweater

Jeg kan ikke lide Merle, men det er jo så en smagssag...mn de to andre er ok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. marts 2011

Jemion

Jeg synes det er nogle rigtig søde navne alle 4  Synes ikke de er sære overhovedet..

Anmeld

21. marts 2011

Mormilla

Jeg synes at det er nogen søde navne som slet ikke er sære

Anmeld

21. marts 2011

CamillaSoefelt

Rebecca55 skriver:

synes faktisk også kasmir er sødt, men skal lige vende mig til det kan jeg mærke... Men Tristan og Merle er SKØNNE navne.. Mynte er ikke lige mig..

Anmeld

21. marts 2011

lounika

syntes det fantastiske navne alle sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.