Navne, er de for sære!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

minbaby

Jeg syntes det er nogle søde/pæne navne.

Men for mit vedkommende går det kun hvis ikke efternavnet også er specielt. Jeg tænker også at jeg måske vill give dem et "alm" mellemnavn, så de havde en mulighed for at vælge når de blev store. Her tænker jeg mest på navnene som Kasmir og Merle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Corn

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Pigenavne: Mynte og Merle.

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

I må gerne komme med jeres helt erlige mening...

Fortsat go weekend til alle på sådan en skøn forårsdag...

Kasmir er et rigtig fedt navn, og det eneste af de fire du nævner, som jeg ikke har hørt mange gange før.

De tre andre synes jeg tit, jeg støder på

Merle var oppe og vende herhjemme, men så var det jo en Aslan der gemte sig derinde

Anmeld

19. marts 2011

Pigent

Rebecca55 skriver:

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

Tristan,Mynthe og Merle fine navne men Kasmir synes jeg altså er for specielt(:

Anmeld

19. marts 2011

Maddox

Jeg synes det er super smukke navne, alle 4

Men jeg kan også godt lide de lidt specielle navne.. Hvis jeg engang får en datter mere, skal hun hedde Aviaja/Aviaya eller Tallulah

Anja - med en Filippa og Silas i forvejen (som er helt alm. brugte navne idag)

Anmeld

19. marts 2011

JustMe

Jeg er ikke fan af at bruge navne på bands, sangere mv. til børn, så Kasmir bryder jeg mig ikke så meget om

Men Tristan, Mynte og Merle synes jeg faktisk er rigtigt søde

Anmeld

19. marts 2011

Malene76

Skønne navne alle 4. Er slet ikke selv til de navne som ligger på top 10. Hold I bare fast i de navne som I synes klinger, så kan de små jo ikke hedde andet efter et stykke tid. God navne jagt.

MVH Malene

Anmeld

19. marts 2011

Sphynxlover

Synes alle 4 navne er dejlige  So go just for it

Anmeld

19. marts 2011

JustAnotherName

Drengenavne: Kasmir (min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Jeg kan godt lide navnene

Anmeld

19. marts 2011

JonTri

SMUKKE navne... min dreng hedder Tristan og havde han været en pige sku han ha hedder Mynthe (godt nok med th).

Merle er ok sødt, det minder mig bare om en kikset russisk læge jeg arbejdede sammen med.

Anmeld

19. marts 2011

Lunae

Rebecca55 skriver:

Ej det er skønne navne! Mynte, merle og tristan er slet ikke så specielle! Kasmir har jeg dog ikke hørt nogen hedde, men det er faktisk ret sejt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.