Navne, er de for sære!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Rebecca55

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Pigenavne: Mynte og Merle.

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

I må gerne komme med jeres helt erlige mening...

Fortsat go weekend til alle på sådan en skøn forårsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Majeha

Synes ikke de er sære. Kasmir har jeg aldrig hørt en hedde før (pånær min venindes kat), men synes det er super sødt. Synes også Tristan er sødt, og kender en del, hvis barn hedder det. Men betydningen af navnet er "den triste". Det er der ikke mange der ved, så hvis man går meget op i betydninger, så er det måske ikke lige det navn,man skal vælge

Pigenavnene er heller ikke sære. Måske for 10 år siden, men i dag er der flere og flere, der kommer til at hedde det.

Anmeld

19. marts 2011

Bavianis

Jeg synes det er fine navne! Er helt vild med Mynte og Merle - de passer godt sammen og er bare så flotte.

Anmeld

19. marts 2011

Dinna88

Rebecca55 skriver:

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

Jeg synes det er smukke navne! Især pigenavnene. Jeg synes ikke at der er noget som helst sært over dem, de er ikke dem man hører hver dag, men smukke er de!

Anmeld

19. marts 2011

Mor til Mike

Synes at det er pæne navne.. lige udover mynte? måske det for sært for mig.. Men de andre er flotte.

Anmeld

19. marts 2011

N&J

Rebecca55 skriver:

Jeg kan rigtig godt lide Kashmir og Mynte, Tristan er også rigtig sødt, men det er lidt mere posh hvis man kan sige det, og Merle - det navn kan jeg slet ikke med - syntes det giver mig assosiationer til en skildpadde - ved ikke hvorfor

Anmeld

19. marts 2011

Faith

Er vild med Mynte og Merle.... Kasmir..... Joh måske.

Anmeld

19. marts 2011

Palaja

Synes ikke det er mærkelige navne... Måske lige Kasmir, har ikke hørt det før, og synes måske det lyder lidt "gay"  Sorry.

Mynte synes jeg af en eller anden grund er pænere med "h" i - Mynthe, men det er lyder jo på samme måde. Kan godt lide det 

Anmeld

19. marts 2011

Palaja

Synes ikke det er mærkelige navne... Måske lige Kasmir, har ikke hørt det før, og synes måske det lyder lidt "gay"  Sorry.

Mynte synes jeg af en eller anden grund er pænere med "h" i - Mynthe, men det er lyder jo på samme måde. Kan godt lide det 

Anmeld

19. marts 2011

Palaja

UUUps... der kom lige dobbelt op på min mening. Beklager! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.