Patricia fra x-faktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

132319

Jeg håber IKKE sarah vinder.. Hun skaber sig simpelthen bare alt for meget synes jeg.

Jo hun har en OK stemme, men jeg bryder mig ikke om hende..

Så jeg håber Anne-Louise vinder. 

Jeg havde håbet på tvillingerne vandt, men folk går åbenbart efter det som man er vant til at høre.

Åhh, hvor er jeg dog ENIG!

Jeg synes Sarah er F R Y G T E L I G !!

Jeg har absolut intet imod lesbiske, overhovedet men jeg kan ikke klare den måde hun teer sig på! Hun opfører sig jo fuldstændig som en dreng, jeg kan ikke KLARE det! Du er IKKE en dreng, du er en lesbisk PIGE på 15 år!  Udover det, synes jeg at hendes såkaldte sangstemme er alt for monton og elendig! 

Åhh, måtte lige ud med det 

Jeg håber virkelig også at Anne Louise vinder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

MissGeoh

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg tror også at hun vinder, men jeg tror ikke man kommer til at høre meget til hende bagefter. Det er jo for det meste døgnfluer vi gar herhjemme i Danmark

Jon Nøregaard, ohhhh good, han var fremme i et år, og så blev han radiovært, og nu er han fremme med lidt musik, men ikke solo:/

Lige præcis.. Jeg tror det hænger ved 1 album, og så er det det..

Hvorimod patricia kunne have kommet langt, også bagefter.. Hun er speciel og VIL videre og det var også det hun sagde i går.. Hun vil ikke lave cover numre mere.

Anmeld

19. marts 2011

MissGeoh

MHK skriver:

Åhh, hvor er jeg dog ENIG!

Jeg synes Sarah er F R Y G T E L I G !!

Åhh, måtte lige ud med det 

Jeg håber virkelig også at Anne Louise vinder 

Uh så er jeg ikke alene..  

Jeg kan slet ikke klare hende.. Hun skaber sig så meget på den scene at man bliver helt irriteret på hende så snart hun bevæger sig..

JAA det håber jeg også hun gør.. Hun har en fed stemme..

Anmeld

19. marts 2011

132319

Jeg tror i øvrigt at det var en planlagt moove fra Blackman og Patricias side, at hun røg ud i går!

Hun har sunget stjernegodt hele programmet igennem og så synger hun én enkelt sang pivfalsk i semifinalen  Det tror jeg ikke er tilfældigt 

Hun sagde jo også bagefter at hun var lettet. Min teori er at de vil skynde sig at lave et album, som kan udkomme før X-factor vinderens!

Nu må vi se om min teori holder stik eller ej men jeg tror som sagt ikke at der var noget der var tilfældigt i går 

Anmeld

19. marts 2011

132319

MissGeoh skriver:

Uh så er jeg ikke alene..  

Jeg kan slet ikke klare hende.. Hun skaber sig så meget på den scene at man bliver helt irriteret på hende så snart hun bevæger sig..

JAA det håber jeg også hun gør.. Hun har en fed stemme..

Jeg har tilføjet lidt efter du har citeret mig, ved ikke hvorfor det ikke kom med 

Men i denne tråds ånd, har jeg simpelthen dømt Sarah til at være irriterende -Og monoton når hun synger 

Anmeld

19. marts 2011

MissGeoh

MHK skriver:

Jeg har tilføjet lidt efter du har citeret mig, ved ikke hvorfor det ikke kom med 

Men i denne tråds ånd, har jeg simpelthen dømt Sarah til at være irriterende -Og monoton når hun synger 

Jeg læste lige resten.. Og du har fuldstændig ret..

Jeg kan heller ikke klare hende.. PUHA..

Og så tror jeg egentlig også du har ret mht Patricia.. Hun er SUPER god og så failer hun bare med begge sange igår..

Men jeg glæder mig til at hører hendes album..

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Lige præcis.. Jeg tror det hænger ved 1 album, og så er det det..

Hvorimod patricia kunne have kommet langt, også bagefter.. Hun er speciel og VIL videre og det var også det hun sagde i går.. Hun vil ikke lave cover numre mere.

Jeg tror heller ikke at Patricia ville have lavet mere end 1 album, hvis hun havde vundet....medmindre hun ville tage til udlandet, så kunne det være

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

MHK skriver:

Jeg tror i øvrigt at det var en planlagt moove fra Blackman og Patricias side, at hun røg ud i går!

Hun har sunget stjernegodt hele programmet igennem og så synger hun én enkelt sang pivfalsk i semifinalen  Det tror jeg ikke er tilfældigt 

Hun sagde jo også bagefter at hun var lettet. Min teori er at de vil skynde sig at lave et album, som kan udkomme før X-factor vinderens!

Nu må vi se om min teori holder stik eller ej men jeg tror som sagt ikke at der var noget der var tilfældigt i går 

Hvis de skylder sig SÅ meget med det, så tror jeg ikke det bliver et særligt godt album

Ej jeg tror hun var nervøs igår, og det var det, der gik galt

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Og så lige en tilføjelse....ligesom der er bøsser, der opfører sig meget feminint, så er der også lesbiske der opfører sig mere som en dreng/mand end en pige/kvinde. Og det kan jeg ikke se noget galt i

Anmeld

19. marts 2011

132319

Carina1977 skriver:

Hvis de skylder sig SÅ meget med det, så tror jeg ikke det bliver et særligt godt album

Ej jeg tror hun var nervøs igår, og det var det, der gik galt

De er jo en uge foran vinderen og jeg er ret sikker på at både Patricia og Blackman har nogle numre i ærmet 

Jeg ved det ikke, jeg er i hvert fald bare en af dem der glæder mig til det udkommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.