Patricia fra x-faktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

ja selvfølgelig.

Nej X-factor

du har jo sexfaktor...hehe...tror jeg skal sove lidt, min humor bliver en smule...øhh..kikset....eller også mangler jeg bare min meget nydatede mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

du har jo sexfaktor...hehe...tror jeg skal sove lidt, min humor bliver en smule...øhh..kikset....eller også mangler jeg bare min meget nydatede mand...

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Albertesmor skriver:

Nej faktisk ik  jeg gjorde meget da jeg var yngre, men har med tiden erfaret at det i 90 procent af tilfældende er nogle helt forkerte skud og observationer, så jeg giver altid folk et par gange eller 3

Det er også en rigtig god ting at gøre

Mit førstehåndsindtryk, har så altid haft ret.....men kan jo være et tilfælde

I det virkelige liv giver jeg også folk en chance for at vise hvem de er, men jeg tvivler på at jeg får lov til at møde Patricia i det virkelige liv hehe

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

Carina1977 skriver:

Det er også en rigtig god ting at gøre

Mit førstehåndsindtryk, har så altid haft ret.....men kan jo være et tilfælde

I det virkelige liv giver jeg også folk en chance for at vise hvem de er, men jeg tvivler på at jeg får lov til at møde Patricia i det virkelige liv hehe

Jeg gider bare ikke danne mig en mening om noget eller nogen, som jeg reelt ikke kan  jeg giver altid folk flere chancer OGSÅ på tv

Anmeld

18. marts 2011

camillahej

4kløver skriver:

Jeg er så en af dem der siger øv.. så heller bubou skulle ud.. men jeg har stadig sara tilbage. hvade ellers håbet på at rikke og trine stadig var med

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Albertesmor skriver:

Jeg gider bare ikke danne mig en mening om noget eller nogen, som jeg reelt ikke kan  jeg giver altid folk flere chancer OGSÅ på tv

Hehe fair nok  

Jeg kan nok bare aldrig se mig fri for bare at tænke en lille tanke, når jeg ser folk på tv  Det indrømmer jeg blankt. Men det er jo ikke sådan at jeg ser Patricia som en skidt person, overhovedet ikke.

Nå, men i hvert fald....hun røg ud, og jeg ville kun have hende ud pga. hendes sangstemme.....ikke lige min musikstil, men vi kan jo ikke alle have samme musiksmag

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

Carina1977 skriver:

Hehe fair nok  

Jeg kan nok bare aldrig se mig fri for bare at tænke en lille tanke, når jeg ser folk på tv  Det indrømmer jeg blankt. Men det er jo ikke sådan at jeg ser Patricia som en skidt person, overhovedet ikke.

Nå, men i hvert fald....hun røg ud, og jeg ville kun have hende ud pga. hendes sangstemme.....ikke lige min musikstil, men vi kan jo ikke alle have samme musiksmag

Anmeld

18. marts 2011

Miss BananaHammock

Jeg synes hun var vildt dygtig og selvom aftenens performance ikke var i top, så kan jeg rigtig godt lide hendes stemme. Hun er virkelig unik. Glæder mig til hendes første album. Jeg synes tværtimod at baboo (staves?) er mainstream og set før. Feks Mohammed som var med for et par år siden. Men det er jo bare min mening. Synes det er fedt vi alle har forskellige meninger :0) Skal også se finalen aligevel!!! Mmm.... Robbie Williams :0)

Anmeld

19. marts 2011

Isabella_mor

jeg dannede mig kun en mening ud fra hendes sang.. og hun sag DÅRLIGT.. så derfor røg hun.. jeg syntes at hun virkede som en cool person... men jeg kunne satme ikke ha den der musestemme i dag og så kunne hun jo ikke synge den sidste sang.. that's life.. hun skal nok få en karriere alligevel. se hvad blackman gjorde med Heidi.. 

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

jeg dannede mig kun en mening ud fra hendes sang.. og hun sag DÅRLIGT.. så derfor røg hun.. jeg syntes at hun virkede som en cool person... men jeg kunne satme ikke ha den der musestemme i dag og så kunne hun jo ikke synge den sidste sang.. that's life.. hun skal nok få en karriere alligevel. se hvad blackman gjorde med Heidi.. 

Jeg kan slet ikke huske Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.