Ja nu røg Patricia jo ud af x-faktor iaften, og det kommer vist ikke som nogen overraskelse, når jeg siger, at det er jeg glad for 
Men der var jo en lille debat igang inde i x-faktor tråden, omkring det at have en mening, om bestemte deltagere i x-faktor.
Jeg vil så starte med at sige at jeg ville have hende ud, udelukkende pga. hendes sangstemme, ikke pga. hendes person.
Men når man ser folk i fjernsynet eller folk omkring os, så danner vi altså alle meninger omkring dem. Forskellen er bare at nogen holder det for sig selv, mens andre siger det ud i det åbne.
Nogen siger at man ikke kan danne sig en mening omkring Patricias person, bare ved at se hende i x-faktor i 5-10 minutter hver fredag. Hvorfor kan man ikke det? Hvad giver os mere ret til at danne os meninger omkring dem fra de unge mødre, i forhold til dem fra x-faktor. Det er jo stadig ikke deres person som helhed, vi ser. Jeg ved godt der er mere sendetid i de unge mødre, men når vi ligefrem snakker om det at vurdere folk udfra et tv-program, så går det jo egentlig lidt ud på det samme.
Vi kender dem jo ikke, men alligevel kan vi jo ikke lade være med, at danne os et indtryk af dem. Og er det ikke også i orden? Seriøst har alle ikke på et eller andet tidspunkt haft et indtryk af en person, helt uden at kende dem?
Det her er kun en undren.....vi alle har forskellige opfattelser af folk, alt efter hvordan vi selv er som person.
Blev måske temmeligt rodet det her, men vidste ikke, hvordan jeg ellers skulle formulere det. Jeg ser folks forskelligheder og alsidighed, og nogen personligheder, har jeg det bare bedre med end andre. Jeg tør godt indrømme at jeg synes Patricia er for underlig til mig, men det er jo kun fordi hun ligger meget langt væk fra min egen personlighed udfra hvad hun udstråler og hvordan hun agerer. Jeg kan kun vurdere udfra det jeg har set....og jeg tror da heller ikke, der er nogen der har påstået andet.
Der var ikke nogen der hissede sig op inde i x-faktor tråden, så er det vist på plads.....men jeg synes det kunne være interessant, at tage debatten her. For helt ærligt, er det ikke vores førstehånds-indtryk, der afgør om man har det fint med en person eller ej? Og førstehånds-indtrykket er vel også kun de første 5-10 minutter.....akkurat så kort tid man oplever deltagerne i x-faktor, altså enkeltvis.
Rodet...ja jeg ved det
men jeg håber i opfatter min pointe hehe 
Skal/skal ikke trykke opret emne.....ej jeg gør det sgu 
Jeg deltog engang i et Kåre Sand program med noget med plastic operationer, (da jeg var 20) og så 4 år senere kommer min leder hen til mig på plejehjemmet og siger (jeg var lige blevet ansat) at hun mente altså at have set mig i fjernsynet og jeg lød simpelthen så klog og velovervejet især i betragtning af min alder (det var åbentbart blevet genudsendt og jeg siger noget i 2 min) - så min pointe er
at jeg syntes godt man kan tillade sig at danne sig en mening om folk der optræder i tv og ytre sig om om den - fordi de nu engang har valgt at optræde i offentlighedens søgelys (politikker må jo også stå model til lidt af hvert)l nogen gange er det et positivt billede man får, andre gange et negativt, hvis man vælger (og det er jo et bevist valg for det meste) så må man også finde sig i at blive talt om - positivt og negativt..