Mundlam !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Fenja09

PsychedeliC skriver:

Er det ikke ulovligt at slå?

Jo du har helt ret - det er ulovligt iflg. dansk lov at slå sine børn - loven blev faktisk først vedtaget i 1997...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nu kender man jo intet til menneskene eller historien forud.
Hvor gammel er barnet?
Har hun kunnet få ham helt op i det røde felt?
Har hun været møg flabet over for ham?
Eller er det en bette en?
Men uanset hvad, så er det uacceptabelt, man slår ikke børn, men, der er jo forskel..så hvis du ikke lige løfter sløret lidt mere, er det unægteligt svært at sige, om man virkeligt skal blive vildt forarget eller skal sige...fy det må man ikke, men hvis....

Og jo der er forskel..for en rigtig provokerende tøs, kan altså godt få tændt lunten hos selv den mest tålmodige, og så kan man måske bedre sige.Fy..men gør det aldrig igen!
Er det et lille barn så er det aldeles uacceptabelt.
Håber at du kan følge mig.

Kærligst
Sussie

Jamen manden han siger tit til hende imens jeg har hørt på det at hvis hun ikk snart opfører sig ordenligt, får hun en og kommer i seng, jeg fik af vide at han havde givet hende en på hovedet, så kinden blev rød af det & datter bliver kun 2 år her til sommer..

Anmeld

18. marts 2011

saxa

Ni-ko-li-ne skriver:

uanset omstændighederne havde jeg ikke fundet mig i det, eller accepteret det.....

men nu er jeg ikke barnets mor jo, og hun må jo finde det helt iorden

Godt sagt..  Man slår bare ikke børn.. Dybt uacceptabelt..!

Anmeld

18. marts 2011

<3

Jeg er så helt uenig i hvad Sussie siger. Det er fuldstændig ligegyldigt hvad omstændigheder er omkring det at slå - det er ulovligt! Det er der en rigtig god grund til og længere er den ikke! Jeg ville melde ham på stedet - ikke om jeg vil stå passivt og vende den anden kind til når et barn er blvet slået og fordi vedkommende er i barnets liv hver dag så er der en via sandsynlighed for at det vil ske igen!!

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Jeg er så helt uenig i hvad Sussie siger. Det er fuldstændig ligegyldigt hvad omstændigheder er omkring det at slå - det er ulovligt! Det er der en rigtig god grund til og længere er den ikke! Jeg ville melde ham på stedet - ikke om jeg vil stå passivt og vende den anden kind til når et barn er blvet slået og fordi vedkommende er i barnets liv hver dag så er der en via sandsynlighed for at det vil ske igen!!

Jeg tænkte nemlig osse det med at når han har gjort det engang, gør han det nok osse igen !

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Fenja09 skriver:

Jo du har helt ret - det er ulovligt iflg. dansk lov at slå sine børn - loven blev faktisk først vedtaget i 1997...

Så sent? 

Anmeld

18. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

personligt hvis det var mit barn var han ikke blevet fadder overhoved.. !
man slår ikke børn ligmeget hvad og hvor sur man bliver håber da barnets mor gør noget ved det  .

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Stakkels lille barn

Jeg ville melde dem for det, og vold mod et barn kan aldrig undskyldes, og intet barn er så provokerende, at det fortjener et par på hovedet

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen manden han siger tit til hende imens jeg har hørt på det at hvis hun ikk snart opfører sig ordenligt, får hun en og kommer i seng, jeg fik af vide at han havde givet hende en på hovedet, så kinden blev rød af det & datter bliver kun 2 år her til sommer..

Eiii..det var dog skrækkeligt.
Det bør du altså anmelde.

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

ønskebebsi skriver:

personligt hvis det var mit barn var han ikke blevet fadder overhoved.. !
man slår ikke børn ligmeget hvad og hvor sur man bliver håber da barnets mor gør noget ved det  .

Bare rolig jeg havde aldrig givet ham lov til at blive fadder hvis han har gjort det før min søn skulle døbes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.