Mundlam !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et vennepar, som er fundet sammen, hvor hun så har en pige fra et tidligere forhold, hun skrev i dag at hendes kæreste har slået hendes datter, hvor han så siger at det var et uheld, men er det osse det, når det er en flad i hovedet, så pigen bliver rød på kinden?

& ham manden, er vores rigtige gode ven, det indtryk havde vi ikk af ham, men synes da jeg blev lidt sur & lidt ked af det, fordi han står da fadder til vores søn..

Er det bare mig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg har et vennepar, som er fundet sammen, hvor hun så har en pige fra et tidligere forhold, hun skrev i dag at hendes kæreste har slået hendes datter, hvor han så siger at det var et uheld, men er det osse det, når det er en flad i hovedet, så pigen bliver rød på kinden?

& ham manden, er vores rigtige gode ven, det indtryk havde vi ikk af ham, men synes da jeg blev lidt sur & lidt ked af det, fordi han står da fadder til vores søn..

Er det bare mig eller?

uanset omstændighederne havde jeg ikke fundet mig i det, eller accepteret det.....

men nu er jeg ikke barnets mor jo, og hun må jo finde det helt iorden

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

uanset omstændighederne havde jeg ikke fundet mig i det, eller accepteret det.....

Ja det jo det, men forstår jeg så heller ikk a hun synes !

Anmeld

18. marts 2011

quar20

Ni-ko-li-ne skriver:

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Jeg kan ikke tollerere, når nogen slår på børn....har selv oplevet vold i min barndom, derfor tager jeg kraftig afstand fra det ligegyldigt hvad.

Selvfølgelig kan det have været i afmagt og frustration, men det gør det ikke mere i orden i mine øjne.

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Ni-ko-li-ne skriver:

Helt enig

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Er det ikke ulovligt at slå?

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Er det ikke ulovligt at slå?

Det vil jeg jo osse mene..

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er det bare mig eller?

Nu kender man jo intet til menneskene eller historien forud.
Hvor gammel er barnet?
Har hun kunnet få ham helt op i det røde felt?
Har hun været møg flabet over for ham?
Eller er det en bette en?
Men uanset hvad, så er det uacceptabelt, man slår ikke børn, men, der er jo forskel..så hvis du ikke lige løfter sløret lidt mere, er det unægteligt svært at sige, om man virkeligt skal blive vildt forarget eller skal sige...fy det må man ikke, men hvis....

Og jo der er forskel..for en rigtig provokerende tøs, kan altså godt få tændt lunten hos selv den mest tålmodige, og så kan man måske bedre sige.Fy..men gør det aldrig igen!
Er det et lille barn så er det aldeles uacceptabelt.
Håber at du kan følge mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. marts 2011

Fenja09

SussieThyssen skriver:

Nu kender man jo intet til menneskene eller historien forud.
Hvor gammel er barnet?
Har hun kunnet få ham helt op i det røde felt?
Har hun været møg flabet over for ham?
Eller er det en bette en?
Men uanset hvad, så er det uacceptabelt, man slår ikke børn, men, der er jo forskel..så hvis du ikke lige løfter sløret lidt mere, er det unægteligt svært at sige, om man virkeligt skal blive vildt forarget eller skal sige...fy det må man ikke, men hvis....

Og jo der er forskel..for en rigtig provokerende tøs, kan altså godt få tændt lunten hos selv den mest tålmodige, og så kan man måske bedre sige.Fy..men gør det aldrig igen!
Er det et lille barn så er det aldeles uacceptabelt.
Håber at du kan følge mig.

Kærligst
Sussie

Jeg er helt enig i det Sussie skriver!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.