N&J skriver:
Vil lige tilføje at du skriver at børnene er fejlernæret og får noget andet end du mener er acceptabel, altså er du derhjemme hver dag/aften, du ved vel kun de ting du ved fordi du har oplevet enkelte episoder/hørt at hun omtaler det, og måske hun netop påpeger de ting som frustere hende (at pigen er kræsen osv.) og så hiver eksempler frem som med danon, nu er købegrød heller ikke det bedste, men det har jeg da indimellem givet min datter da hun var lille, jeg begyndte også med mad 2 uger før man må, gør det mig til en dårlig mor??
Og hvordan ved du at børnene rent faktisk er alene og hvad de laver, er det i sovetiden at de begge er ude og evt. har en alarm med??
Det jeg mener er at sandheden ikke er så ligetil som det måske virker som, jeg syntes måske heller ikke at det er særlig smart at lade en 3 årig være alene, men er du sikker på at det er hele sandheden??
Nej, du er ikke en dårlig mor. Og det er jeg heller ikke. Mine børn har da også fået købegrød og spinat inden de var et år o. lign. Mener heller ikke at min veninde er en dårlig mor - synes bare hun gør nogle ret dumme ting. Hun ser det ikke som et problem at pigen er kræsen, men synes det er sejt, at hun spiser stort set alt hos os.
Jeg er hjemme ved dem 2-4 gange om ugen (nogle gange mere) og snakker i tlf. med hende mindst 1 gang daglig. Flere af tingene fortæller hun mig jo også i tlf. Fx. at det er træls at pigen er umulig kl.21.30. Når jeg så spørger hvorfor hun ikke bare smider hende i seng, er der ingen respons.
Anmeld