Hvad ligner det? (udslæt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

L.S.Junior

Hvis det ikke kløer, og virker irreteret, så ville jeg tage det roligt SKULLE det være lopper, så er I af med dem relativt hurtigt. Lopper fra dyr overlever ganske kort tid på mennesker. Får han noget medicin som han kunne reagere på? Jeg tror på skoldkopper. Ved det nok ikke er det du liiige står og mangler, men så er det gjort... Rigtig god weekende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Henri84

L.S.Junior skriver:

Hvis det ikke kløer, og virker irreteret, så ville jeg tage det roligt SKULLE det være lopper, så er I af med dem relativt hurtigt. Lopper fra dyr overlever ganske kort tid på mennesker. Får han noget medicin som han kunne reagere på? Jeg tror på skoldkopper. Ved det nok ikke er det du liiige står og mangler, men så er det gjort... Rigtig god weekende

Han får flemoxin mod lungebetændelse... Jeg er heller ikke nervøs lige som det ser ud lige nu, mest bare nysgerrig
Men han har flere immundefekter, så vi er derfor nok lidt mere opmærksomme på ham, da han hurtigt bliver meget syg...

Anmeld

19. marts 2011

Henri84

Det udslæt som der var blærer på i går, er der i dag rødt udslæt 'i huden'. Dertil er kommet nye blærer på numse, ben, ryg, hovedbund og en enkelt ved øjet.. Det klør meget og han har kradset hul flere steder
Hvad er det mon? Synes alligevel ikke helt det ligner skoldkopper...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Henri84 skriver:

Det udslæt som der var blærer på i går, er der i dag rødt udslæt 'i huden'. Dertil er kommet nye blærer på numse, ben, ryg, hovedbund og en enkelt ved øjet.. Det klør meget og han har kradset hul flere steder
Hvad er det mon? Synes alligevel ikke helt det ligner skoldkopper...

nældefeber! helt uden tvivl, ring til lægen, måske tåler han ikke penicillinet.... og antihistamin mikstur vil være godt! det hedder Aomir, da Clarityn er stoppet med at lave mikstur og piller er ikke lige så effektive

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

Hvis han får penicillin ligner det en allergisk reaktion.
Du skal ringe til lægen lige med det samme, da det ikke er til at spøge med, hos så lille en trold.

Anmeld

19. marts 2011

Henri84

Han får flemoxin.. I juli var han indlagt med et voldsomt udslæt i forbindelse med en flemoxinkur også, og da er han efterfølgende udredt for penicilin allergi uden der var noget!?

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Først tænkte jeg skoldkopper men ikke efter sidste billede nej nej... ring til lægen...

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Henri84 skriver:

Han får flemoxin.. I juli var han indlagt med et voldsomt udslæt i forbindelse med en flemoxinkur også, og da er han efterfølgende udredt for penicilin allergi uden der var noget!?

Uanset hvad ville jeg ringe til lægen

Anmeld

19. marts 2011

M&F&C

Første billede tænkte jeg: det er der IKKE skoldkopper! Min datter har dem nu ... og det liger jo slet ikke, der skal ikke være de der plamager i huden.. og skoldkopperne er jo sjældent større end hullet på en 1 krone ... det fik jeg afvide da jeg blev nødt til at spørge, hvordan og hvorledes, når min datter har tendens til børnesår ... det skulle nødigt udvikle sig i den retning jo....

De nye billeder du har lagt ind, tænker jeg: ALLERGI! Måske for hans pencilin? Om ikke andet, så afsted til lægen ... det må da gøre så ondt på den lille mand!

Anmeld

19. marts 2011

Henri84

Ringede lige til lægevagten for en sikkerhedsskyld, og de ville gerne lige se ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.