Hvad ligner det? (udslæt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.684 visninger
40 svar
1 synes godt om
18. marts 2011

Henri84

Hej piger.
Her til aften havde E noget udslæt, det er kommet i løbet af et par timer.. Det ligner mest små mygge/insektstik, men der er alt for mange til det kan være det sys jeg! Han har knopper på mave, ryg, arme og fingre indtil nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Henri84

,,,
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Kamulla

det ligner skolkopper.. dem har min Noah lige nu

Anmeld

18. marts 2011

Ina33

umiddelbart ville jeg sige loppebid?

Rart ser det i hvert fald ikke ud...

God bedring

Anmeld

18. marts 2011

Kamulla

eller nællefeber... men kommer der blærer på knopperne er det skolkopper

Anmeld

18. marts 2011

Vivian67

For mig ligner det nældefeber, min datter har haft det nogle gange siden hun var ca. 3 år. Det kan komme af næsten alt, hvis barnet har det for varmt eller for koldt, hvis det har fået nogle det ikke kan tåle, ja og alle mulige og umulige andre ting. Jeg har været ved læge med det et par gange, og hver gang fået antihistamin - det hjælper i løbet af en times tid. Jeg ville ringe til vagtlægen og beskrive det, hvis det er nældefeber, så begynder det at klø, så det er med at få noget for det så hurtigt som muligt.

Anmeld

18. marts 2011

Henri84

Nældefeber tænkte jeg også på, men han klør bare ikke umiddelbart i dem (endnu), ville han ikke gøre det hvis det var nældefeber eller skoldkopper? Nåh, må se hvordan og om det udvikler sig.. Han har lige haft/er stadig i behandling for lungebetændelse, så sys ikke liiige jeg orker hvis han er ved at blive syg eller noget

Anmeld

18. marts 2011

mor_sabina

Loppe skriver:

umiddelbart ville jeg sige loppebid?

Rart ser det i hvert fald ikke ud...

God bedring

Det synes jeg også det ligner?

Men det er jo svært at sige ud fra et billede. Udvikler skoldkopper sig ikke ret hurtigt, så man efter et par timer vil kunne se blærer?

Anmeld

18. marts 2011

Henri84

Vi har ikke haft kontakt med dyr, så kan ikke lige se hordan det skulle kunne være loppebid..

Anmeld

18. marts 2011

A.

nældefeber vil jeg  sige men sådan startede  skoldkopper her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.