RYSTENDE, hvordan en mor kan være!!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

slettet_7530

øv får helt ondt i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

klmf

NR3ønskebarn skriver:

Kæft det pisser mig af! Jeg kan SLET IKKE HAVE vold mod børn! Hvordan kan man gøre sådan noget mod en lille dreng? Det er satme for dårligt at de ikke får længere tid i fængsel! SÅ latterligt! Hvis man røver en bank eller begår indbrud eller tyveri, så kommer man i fængsel i flere år, men for vold får man IKKE engang et år i brummen? Hvad sker der lige for verden idag? Undskyld mit udbrud, men sådan noget kan få mit pis i kog

Synes også det er en katterlig lav straf - men håber da også der bliver sat restriktioner på sprutmamas samvær med sønnen efter det her!

Anmeld

18. marts 2011

Dansker I Holland

lotchen skriver:

Synes også det er en katterlig lav straf - men håber da også der bliver sat restriktioner på sprutmamas samvær med sønnen efter det her!

Ja det håber jeg satme osse! Sådan noget er BARE IKKE i orden altså. Puha jeg bliver sq helt dårlig bare ved tanken

Anmeld

18. marts 2011

klmf

Rose <3 skriver:

Nu har jeg ikke lige læst artiklen, men i tv-nord sagde de, at drengen havde fortalt i detaljer til lægen (på sygehuset) hvordan moderens kæreste havde slået ham... Samt at hans hovede havde været så opsvulmet at de ikke kunne undersøge det

- og hun er da sikkert sammen med stodderen stadigvæk....

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

og så får de sådan en latterlig straf!!!

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

lotchen skriver:

- og hun er da sikkert sammen med stodderen stadigvæk....

Nej det tror jeg faktisk ikke hun er.

Hun er pt. i døgnbehandling for alkoholisme og han bliver behandlet for hash-misbrug og svær depr.

"tror" det er rigtig godt den lille dreng, nu bor hos sin far.

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

lotchen skriver:

Jeg har det på samme måde. Kom til at sige nej i en hård og halvirritabel tone den anden dag - og udtrykket i Olivers ansigt, ahrmen altså, jeg var lige ved at græde. Han blev helt sikkert overreasket over et tonefald han ikke har hørt før, men måske også lidt bange. Det har jeg så haft dårlig samvittighed over lige siden.... Så fatter man slet ikke sådan noget der. Tror også jeg ville miste enhver rationel tanke hvis nogen gjorde Oliver noget

nu er merle kun 10 mdr, men når jeg siger hårdt NEJ til hende, krænger hendes underlæbe helt ned og hun bryder grædende sammen.. jeg kan simpelthen ikke lade være med at holde om hende og trøste hende...ved godt det ikke er smart at trøste når man har skældt ud.. MEN MEN MEN hun er mit første barn, mit et og alt, det skærer mig dybt ind i hjertet når hun græder vil slet ikke tænke på hvordan jeg ville reagere hvis der skete hende noget... uuuuuuhhhhhhhhh

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

lotchen skriver:

Tænkte jeg også - små børn skal ikke sove i bilen, mens mor raver stiv rundt. For fanden altså... Det er simpelthen så synd for den lille mand, det må føles som et kæmpe bedrag at den person, der burde passe allerbedst på en, er den der skader. Så trist... Må være svært for drengens far at håndtere det her uden at knalde den mor sådan en...

Hmmm, man kunne da håber at faderen "kom til " at knalde hende sådan en

Anmeld

19. marts 2011

klmf

Rose <3 skriver:

Nej det tror jeg faktisk ikke hun er.

Hun er pt. i døgnbehandling for alkoholisme og han bliver behandlet for hash-misbrug og svær depr.

"tror" det er rigtig godt den lille dreng, nu bor hos sin far.

Godt de begge er i behandling, det viser da et ønske om forandring, håber viljen også er med dem!

Anmeld

19. marts 2011

Carina:-)

Hvor er det trist...

Heldigvis slap han fra det med livet i behold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.