RYSTENDE, hvordan en mor kan være!!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mor1012

lotchen skriver:

Jeg har det på samme måde. Kom til at sige nej i en hård og halvirritabel tone den anden dag - og udtrykket i Olivers ansigt, ahrmen altså, jeg var lige ved at græde. Han blev helt sikkert overreasket over et tonefald han ikke har hørt før, men måske også lidt bange. Det har jeg så haft dårlig samvittighed over lige siden.... Så fatter man slet ikke sådan noget der. Tror også jeg ville miste enhver rationel tanke hvis nogen gjorde Oliver noget

helt Ok du hæver stemmen, det skal selvfølgelig til :/ desværre. men sandt !

forstår du har det skidt over det , men det var nok ik sidste gang vent til han bliver teenager jeg ved ikk hvor gammel din dreng er, men tror man vil sige NEJ !! mange gange i årene fra 2år og op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Mor1012

Rose <3 skriver:

Nu har jeg ikke lige læst artiklen, men i tv-nord sagde de, at drengen havde fortalt i detaljer til lægen (på sygehuset) hvordan moderens kæreste havde slået ham... Samt at hans hovede havde været så opsvulmet at de ikke kunne undersøge det

ej men nu holder i altså det så frygteligt

gid man kunne låse sådan en mand inde bag lås & slå i min 10 år, blandt folk i fængslet som ikke bryder sig om folk som slår børn, så ku han få samme omgang.

undskyld

Anmeld

18. marts 2011

klmf

Emilie2010 skriver:

helt Ok du hæver stemmen, det skal selvfølgelig til :/ desværre. men sandt !

forstår du har det skidt over det , men det var nok ik sidste gang vent til han bliver teenager jeg ved ikk hvor gammel din dreng er, men tror man vil sige NEJ !! mange gange i årene fra 2år og op

Tror også bare det er fordi det er første gang - jeg har holdt meget på at det ikke hjælper at sige/råbe nej, men bedre bare at tage ham væk far det han ikke må pille og så bare sige stille og roligt at han skal holde nallerne væk Så lige pludselig kom der bare nogle ord ud på en måde, han slet ikke har hørt før... Han er 15 måneder  og nej, det er IKKE sidste gang med en super-piller i huset

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Stakkels lille dreng 

Anmeld

18. marts 2011

Zeus

Jeg læste artiklen i formiddags, og ville faktisk ønske jeg aldrig havde læst den... Jeg fatter ikke, hvordan nogen kan få sig selv til at behandle en 3-årig på den måde, jeg kan slet ikke forstå inde i mit hoved, at sådan noget kan ske 

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Emilie2010 skriver:

ej men nu holder i altså det så frygteligt

gid man kunne låse sådan en mand inde bag lås & slå i min 10 år, blandt folk i fængslet som ikke bryder sig om folk som slår børn, så ku han få samme omgang.

undskyld

Ja det er rigtig tragisk...

Og ja hvad laver man også på en strand om natten, med et 3 årig barn

(Skal lige siges, for dem der ikke ved det, at Løkken er total druk-paradis for de unge om sommeren)

Anmeld

18. marts 2011

LenaJohansen

nej nej sådan noget kan bare ikke ske... stakkels barn altså

Blir så vred når jeg høre sådan noget... Et lille barn kan jo på ingen måde forsvare sig selv... 

Hvad går der dog igennem hovedet på sådan nogen mennesker....

Anmeld

18. marts 2011

Mor1012

lotchen skriver:

Tror også bare det er fordi det er første gang - jeg har holdt meget på at det ikke hjælper at sige/råbe nej, men bedre bare at tage ham væk far det han ikke må pille og så bare sige stille og roligt at han skal holde nallerne væk Så lige pludselig kom der bare nogle ord ud på en måde, han slet ikke har hørt før... Han er 15 måneder  og nej, det er IKKE sidste gang med en super-piller i huset

hihihi   åhhh når de bliver 13 år og op, " Moooor må jeg ik godt" Nej! , " Åhhh mor må jeg ikk godt, Neeej , " hvorfor ikk " , Jeg har sagt NEEEEJ

Anmeld

18. marts 2011

klmf

Emilie2010 skriver:

hihihi   åhhh når de bliver 13 år og op, " Moooor må jeg ik godt" Nej! , " Åhhh mor må jeg ikk godt, Neeej , " hvorfor ikk " , Jeg har sagt NEEEEJ

'Glæder' mig allerede

Anmeld

18. marts 2011

klmf

Rose <3 skriver:

Ja det er rigtig tragisk...

Og ja hvad laver man også på en strand om natten, med et 3 årig barn

(Skal lige siges, for dem der ikke ved det, at Løkken er total druk-paradis for de unge om sommeren)

Tænkte jeg også - små børn skal ikke sove i bilen, mens mor raver stiv rundt. For fanden altså... Det er simpelthen så synd for den lille mand, det må føles som et kæmpe bedrag at den person, der burde passe allerbedst på en, er den der skader. Så trist... Må være svært for drengens far at håndtere det her uden at knalde den mor sådan en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.