RYSTENDE, hvordan en mor kan være!!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

klmf

http://ekstrabladet.dk/112/article1521852.ece

Mor og stedfar banker 3-årig.

Han bor heldigvis ved sin far.

Håber ikke hun får lov at være alene med ham de næste maaaaange år.

Får helt kvalme ved tanken, sådan en lille mand, hvor må han have været bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

merle2010

ej hvor forfærdeligt tænk at nogen kan finde på sådan noget... ville ønske at sådan nogle mennesker ikke fandtes... noget er at have lyst til at banke dem, noget andet er sku at gøre det.. føj siger jeg bare

Anmeld

18. marts 2011

klmf

merle2010 skriver:

ej hvor forfærdeligt tænk at nogen kan finde på sådan noget... ville ønske at sådan nogle mennesker ikke fandtes... noget er at have lyst til at banke dem, noget andet er sku at gøre det.. føj siger jeg bare

Simpelthen forfærdeligt.... Man fatter det ikke...

Anmeld

18. marts 2011

CiSo

Det værste er hun udtaler, at hun ikke fik det stoppet fordi hun lå og sov og var beruset. Så hun hørte det ikke...  Altså moderen!

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

lotchen skriver:

Simpelthen forfærdeligt.... Man fatter det ikke...

ja det er sku forfærdeligt, og mig som får dårlig samvittighed bare jeg siger lidt for hårdt NEJ.. tænk så at banke sådan en lille størrelse hvis der var nogen der bankede mine børn, så slog jeg dem IHJEL... ville hellere end gerne tage straffen for det...

Anmeld

18. marts 2011

Mor1012

kan ikk holde ud at hører sådan noget, får det rigtig dårligt indvendig :/ jeg kan ikk forstå man kan gøre sådan noget mod et barn, tænk sig hvor bange barnet har været og hvordan barnet har rystet hver dag, og ikke kunnet søge hjælp. det må være yderst svært at udtrykke sig som en tre årige, hvordan man har det ? hvis en 3 årige kan det ??

ej kan ik holde ud at tænke på sådan noget

Anmeld

18. marts 2011

Dansker I Holland

Kæft det pisser mig af! Jeg kan SLET IKKE HAVE vold mod børn! Hvordan kan man gøre sådan noget mod en lille dreng? Det er satme for dårligt at de ikke får længere tid i fængsel! SÅ latterligt! Hvis man røver en bank eller begår indbrud eller tyveri, så kommer man i fængsel i flere år, men for vold får man IKKE engang et år i brummen? Hvad sker der lige for verden idag? Undskyld mit udbrud, men sådan noget kan få mit pis i kog

Anmeld

18. marts 2011

klmf

merle2010 skriver:

ja det er sku forfærdeligt, og mig som får dårlig samvittighed bare jeg siger lidt for hårdt NEJ.. tænk så at banke sådan en lille størrelse hvis der var nogen der bankede mine børn, så slog jeg dem IHJEL... ville hellere end gerne tage straffen for det...

Jeg har det på samme måde. Kom til at sige nej i en hård og halvirritabel tone den anden dag - og udtrykket i Olivers ansigt, ahrmen altså, jeg var lige ved at græde. Han blev helt sikkert overreasket over et tonefald han ikke har hørt før, men måske også lidt bange. Det har jeg så haft dårlig samvittighed over lige siden.... Så fatter man slet ikke sådan noget der. Tror også jeg ville miste enhver rationel tanke hvis nogen gjorde Oliver noget

Anmeld

18. marts 2011

Mor1012

Ihh kan ikk holde det ud :/ det så synd.... jeg føler jeg svigter min pige hvis jeg ikke tager hende op med det samme, når hun græder ( tager hende selvfølgelig op, men hvis jeg lige ved at vaske op eller tisse )

Og f.eks når jeg ligger hende i seng for at sove og går ud ( mens hun er vågen ) kan jeg os føler jeg svigter hende, men jeg lader hende være, og hun falder jo i søvn..

Med det mener jeg bare, hvordan kan man svigte sine børn ? hvordan kan man gøre sådan noget, slå , rykke, nive , råbe osv osv.... en 3 årige uskyldig barn, forstil jer hvordan hans øjene må ha set ud, mens han fik bank, hvordan hans ansigt udtryk har været... kan ha marit om det i flere dage nu

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Nu har jeg ikke lige læst artiklen, men i tv-nord sagde de, at drengen havde fortalt i detaljer til lægen (på sygehuset) hvordan moderens kæreste havde slået ham... Samt at hans hovede havde været så opsvulmet at de ikke kunne undersøge det :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.