Skal i aktivering fra på mandag.. Hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

ønskebarn74 skriver:

jobsøgning kan alle komme til... Motion og kostvejledning er en del af tilbudene på vores jobsøgnings sted fordi der er et motionscenter og jeg bor i en af de kommuner med flest overvædtige... Jeg hører til jobcenteret Nordfyn i Søndersø...

Nåh, som jeg skriver til Ni-ko-li-ne har jeg som så ikke behov for jobsøgnings og CV hjælp.

Men det andet kunne havde min interesse (ja ja jeg ved godt man IKKE kan vælge og vrage)

Men må hellere høre ham gutten af på jobcentret.

Tak for dine svar.

-Og pøj pøj med det videre forløb :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

ønskebarn74 skriver:

Hvilken kommune hører du til??

Aalborg.

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

ønskebarn74 skriver:

Ja det er vigtigt du selv undersøger hvad der er af muligheder og forbereder dig inden mødet.. Du skal også medbringe en del.. 2 stillingsopslag og dit jobsøgnings skema...

Jo jo det har jeg styr på de papir.

Men ved ikke helt hvor man skal undersøge hvilke muligheder man har?

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

han vil helt automatisk selv nævne hvis du "skal noget" og så spørg du bare ind...

nej, men selvom man ikke har behov får man det alligevel... det er ret fjollet, der r sgu ikke mange der ikke kan lave en okay CV... men okay, måske har de nogle godter

Nu har jeg jo selv siddet og udvalgt jobkandidater, og du ville blive overrasket over hvad folk sender

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Nu har jeg jo selv siddet og udvalgt jobkandidater, og du ville blive overrasket over hvad folk sender

det undrer mig egentlig ikke.... jeg synes bare at "såååååå svært kan det sgu ette vær"

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

Rose <3 skriver:

Nåh, som jeg skriver til Ni-ko-li-ne har jeg som så ikke behov for jobsøgnings og CV hjælp.

Men det andet kunne havde min interesse (ja ja jeg ved godt man IKKE kan vælge og vrage)

Men må hellere høre ham gutten af på jobcentret.

Tak for dine svar.

-Og pøj pøj med det videre forløb

jobsøgning kan desværre ikke vælges fra mere... Men mange af stederne hvor der er jobsøgning er der motionscenter... Så spørg... Så han sender dig til et hvor der er mulighed for det... Og motion og kostvejledningen foregår efter jobsøgningen...

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

Rose <3 skriver:

Er så enig... Har også set nogle ringe ansøgninger...

Anmeld

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

ønskebarn74 skriver:

Er så enig... Har også set nogle ringe ansøgninger...

ja ansøgninger, men da ikke CV,.... det er stadig over min forstand hvordan man ikke kan finde ud af at lave et CV

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

Ni-ko-li-ne skriver:

ja ansøgninger, men da ikke CV,.... det er stadig over min forstand hvordan man ikke kan finde ud af at lave et CV

der er nogle der sender et hvor man tænker om de har forstået konceptet af et CV... GG... Helt horibelt...

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

det undrer mig egentlig ikke.... jeg synes bare at "såååååå svært kan det sgu ette vær"

Nej hvor svært kan det være... Åbenbart meget svært.....

Jamen, når man har modtaget 10 håndskrevet krusse-dulle-ansøgninger der er umulige at læse, tænke man altså øøhhh og hvilke afd. søge du job i

Sagar: Hej ring lige til mig, jeg vil gerne havde job hos jer. hilsen XXX (og så er der ikke skrevet telefon nr. på)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.