Dorthe1986 skriver:
Det er sku noget fis, at han mener du ville blive set på som luder. Det kan godt være at han og hans familie vil se det sådan, men så er vi altså rigtig mange ludere her i DK.... Jeg er heller ikke gift med min kæreste, derfor venter vi barn alligevel.
Men du skal nok klare det, hvis du vælger barnet! Husk kærester kommer og går, men en lille baby kan du aldrig få igen.
Hvad for en uddannelse er du i gang med eller vil du gerne i gang med?
Ih tillyke med det!
, hvad er barnets køn?
Og synes faktisk det er sejt, du stadig knokler med lektier osv, især når man tænker på hvor langt du er henne.
Jeg er heller ikke et split sekund i tvivl om jeg ikk vil fortryde barnet når jeg først får det.
Vil heller ikke udsætte mig selv for en abort igen,
men jeg har en veninde, som har fået en datter med min kærestes fætter.
Og hans familie ved ingengang han har fået sig en lille pige, det har han holdt hemmeligt. Er lidt bange for jeg kommer lidt i samme sitaution, for jeg ønsker at mit barn, får kærlighed fra både min familie og farens familie, og hun ikke skal være et barn med skam for familien.
Håber ikke det bliver det samme for mig, fordi synes selv familien skal have chancen for at lære barnet at kende, og han ikke skal forhindre det, ved at holde det hemmeligt.