Jeg er en pige på 19, som lige har fundet ud af at jeg er blevet gravid igen.
Jeg har været sammen med min kæreste ( 24år)med i snart 2 år, og vi har haft det godt indtil- Jeg er blevet gravid igen.
for 7 måneder siden da jeg var gravid, ønskede jeg barnet men det gjorde han ikke, da han gav udtryk for i at hans kultur er det ikke okay at have barn før ægteskab.
Jeg holdte fast i jeg ville beholde barnet, men han manipulerede mig, græd, stalkede mig, pressede mig til lægen, fordi han ville absolut have den abort.
Jeg lovede mig i hovede og røv!, men efter jeg fik min abort, gik jeg under en depression, og han var der ikke for mig som lovede.
Selv den aften hvor jeg fik aborten, hvor de fortæller det første døgn skal man være sammen med nogen, skred han midt om natten!.
Men ja, nu har jeg fundet ud af at jeg er gravid igen, det skal lige siges jeg bruger prævention ( p-ring ), men har haft den ude et par gange hvilket der står man godt må, men den skal op igen indenfor 3 timer. Og jeg ønsker ikke en abort igen, absolut ikk.
Men jeg er lidt bange for hvad der vil ske for mig og den lille i fremtiden, min far kommer også fra en etnisk baggrund, vil han mon skære hånden af mig?, Vil min kæreste forlade mig?, Vil jeg have råd til det?, vil jeg kunne give mit barn alt hvad barnet får behov for? .
Jeg er alene i den her storby ( kbh ), min familie bor i Jylland.
Jeg er bange for han ikke vil lade mig være indtil han får hvad han vil.
Jeg har tidligere haft noget med kommunen at gøre, såsom opholdsted osv, vil kommunen måske blande sig hvis jeg fik barnet?
Og om jeg vil kunne gennemføre mit uddannelse.
Ved ikke hvad jeg skal gøre
!
For jeg ønsker barnet, men .....