Hvordan tør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

slettet_7530

Jeg udlevere faktisk intet herinde, det har jeg andre fora til som er lukkede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Lone Jakobsen

så længe det kun handler om mig selv, så har jeg intet problem med at gå i detaljer. men jeg er meget påpasselig med ikke at blande andres navne ind i det. jeg nævner ikke siden her for nogen, men skulle jeg blive "genkendt" så står jeg gerne ved det jeg skriver.

jeg elsker dette lidt private forum, og jo længere tid jeg har været herinde....jo mere har jeg åbnet op.

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Skriv hvad du ønsker alle skal vide...ellers lad være...det er sådan jeg tænker..men jeg skriver meget forskelligt, og som menneske sådan ude i virkeligheden der kan jeg også sagtens fortælle meget om mig selv...jeg er et meget åbent menneske og tænker at andre snakker mest når de kan digte lidt, det der er faktum og ikke skjult er sjældent så spændende...udover det så er jeg ret ligeglad, folk må snakke det de vil.

Jeg har dog en periode været presset da der var en der fulgte med og jeg virkelig skulle passe på hvad jeg skrev...men den sag er lukket...

Anmeld

19. marts 2011

SiLiMiMa

jeg skriver aldrig om meget private ting.

undrer mig også ofte over hvor tæt på nogle indlæg går - altså det gør mig ikke noget, at nogen vil fortælle så meget og søge råd osv. Jeg personligt ville bare ikke gøre det.

heise

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Førhen fortalte jeg end masse! Det er ligesom stoppet, da jeg fandt ud af nogle ting! 

Baby.dk er mit sted og slet ikke noget jeg ønsker at min familie skal vide noget som helst om... Dette her er mit frirum eller hvad man nu kan kalde det... 

Anmeld

19. marts 2011

wamse

Jeg er lige så åben her inde, som jeg er in real life. Sådan er jeg som menneske, og det er den måde jeg får luft på. 

Jeg skriver intet, jeg ikke kan stå 100% ved.

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

Pv86 skriver:

Hej alle.

Jeg har nu læst med på sidelinien på denne fantastiske side i et stykke tid, og har nu besluttet at det var på tide at begynde og deltage

Men... jeg har gjort mig mange overvejelser inden og vil i den forbindelse spørge jer, hvordan I tør?

Det skal bestemt ikke forstås negativt. Jeg synes der er så mange spændende indlæg herinde, men samtidig "udleverer" mange af jer jo jer selv.

Hvad er jeres tanker når i opretter et indlæg med et følsomt emne? Jeg selv, ville rigtig gerne selv kunne deltage op - og nedture i dette fællesskab, men er bange for at folk der ikke skal vide for meget om mit privatliv (familie o.lign.) vil finde vejen herind.

Jeg håber på en masse konstruktive svar

Hejsa og velkommen ud af busken....jeg håber, du bliver rigtig glad for at være her.

Jeg kan sagtens følge dig.
Jeg har også somme tider tænkt, at mon ikke den og den var lige lovlig åbenhjertig der, og især omkring problematikker omkring emner, hvor det måske kan give bagslag for hvad der vedkommer andre.
Men man må jo antage, at de selv er klar over hvor meget og hvordan de vil udlevere personlige ting omkring dem selv.

Også jeg skriver altid udfra princippet, at jeg ikke fortæller mere end jeg kan tåle at få tilbage, og det er en god regel.
Og så har vi jo heldigvis også anonymitetsfunktionen, der gør, at man kan skrive om sit emne, med større chance for IKKE at blive genkendt.
For mit eget vedkommende, skriver jeg aldrig om noget, jeg ikke kan forsvare og/eller stå ved, og jeg ved godt, at jeg er utroligt åben omkring mit personlige liv, for jeg er nu engang den jeg er, og har igen behov for at gemme mig.
Jeg er lige så åben om tingene her som på fx FB, og har i den tid, jeg har været her, aldrig brugt anonymitets muligheden.
Men det hænger vel også sammen med, hvor god man er til at pakke tingene ind, når man fortæller om dem.

Men..igen..det er jo op til den enkelte, hvor meget de vil fortælle, og nogle har ganske enkelt ikke behov for at holde sig tilbage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. marts 2011

Rosa

Jeg deler en del private ting, men det er kun ting som jeg ville være OK med at folk opdagede om mig. Jeg har ikke ret mange hemmeligheder for familie og venner og er, når det kommer til stykket, nok et ret ukompliceret menneske. Hvis der endelig skulle blive noget engang, bliver det oprettet som et anonymt indlæg 

Anmeld

19. marts 2011

Isabella_mor

jeg ved det sgu ikke.. jeg har nemmere ved at udtrykke mig på skrift end ved tale.. og det at skrive med kvinder i samme båd som en selv. det er bare DEJLIGT. hvis man har følsomme emner som man ikke vil have skal offentliggøres fra et brugernavn, kan man værw anonym og få svar på alt mellem himmel og jord herinde.. 

så man kan jo udlevere sig selv på forskellige måder. og der er også lukkede grupper for folk herinde som kun snakker om et bestemt emne. lad os sige. folk der er blevet krænket seksuelt har deres eget lukkede sted hvor de kan hjælpe og støtte hinanden i en svær situation.. 

man vælger jo helt selv hvad man vil have folk skal vide om en. og vil man ikke have det skal forbindes til den person man er, så kan man være anonym. det er også meget rart nogengange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.