Pv86 skriver:
Hej alle.
Jeg har nu læst med på sidelinien på denne fantastiske side i et stykke tid, og har nu besluttet at det var på tide at begynde og deltage 
Men... jeg har gjort mig mange overvejelser inden og vil i den forbindelse spørge jer, hvordan I tør?
Det skal bestemt ikke forstås negativt. Jeg synes der er så mange spændende indlæg herinde, men samtidig "udleverer" mange af jer jo jer selv.
Hvad er jeres tanker når i opretter et indlæg med et følsomt emne? Jeg selv, ville rigtig gerne selv kunne deltage op - og nedture i dette fællesskab, men er bange for at folk der ikke skal vide for meget om mit privatliv (familie o.lign.) vil finde vejen herind.
Jeg håber på en masse konstruktive svar 
Hejsa og velkommen ud af busken....jeg håber, du bliver rigtig glad for at være her. 
Jeg kan sagtens følge dig.
Jeg har også somme tider tænkt, at mon ikke den og den var lige lovlig åbenhjertig der, og især omkring problematikker omkring emner, hvor det måske kan give bagslag for hvad der vedkommer andre.
Men man må jo antage, at de selv er klar over hvor meget og hvordan de vil udlevere personlige ting omkring dem selv.
Også jeg skriver altid udfra princippet, at jeg ikke fortæller mere end jeg kan tåle at få tilbage, og det er en god regel.
Og så har vi jo heldigvis også anonymitetsfunktionen, der gør, at man kan skrive om sit emne, med større chance for IKKE at blive genkendt.
For mit eget vedkommende, skriver jeg aldrig om noget, jeg ikke kan forsvare og/eller stå ved, og jeg ved godt, at jeg er utroligt åben omkring mit personlige liv, for jeg er nu engang den jeg er, og har igen behov for at gemme mig.
Jeg er lige så åben om tingene her som på fx FB, og har i den tid, jeg har været her, aldrig brugt anonymitets muligheden.
Men det hænger vel også sammen med, hvor god man er til at pakke tingene ind, når man fortæller om dem.
Men..igen..det er jo op til den enkelte, hvor meget de vil fortælle, og nogle har ganske enkelt ikke behov for at holde sig tilbage.

Kærligst
Sussie