varmepenge tilbage :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Ok vi betaler vores vandforbrug sammen med vores el, og der betaler jeg ca. 1500 kr. hver 3. måned. men vi bor jo så heller ikke i hus, og vi er altså kun 1 voksen og 1 barn.

Er du fra Ikast? Jeg tænker på det tal der er efter dit brugernavn....det er nemlig mit postnummer

ja det er jeg  smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

musse1

Carina1977 skriver:

Jeg får ca. 1250 kr. tilbage i varme. Har lige fået opgørelsen ind af døreen. Det bliver jo så bare modregnet næste måneds husleje, så jeg skal bare lige have hevet pengene ud fra budget-kontoen.

Jeg får jo også ca. 1250 kr. tilbage i skat, så nu har jeg da allerede fået "sparet" 2500 kr. op, til den cykel Mark skal have til sommer. Så jeg behøver vist ikke ligge ret meget mere tilside....max 1000 kr. mere, så burde der være til en fin cykel

Men jeg sparer også rigtig meget på varmen. Radiatoren er kun tændt i stuen og på Marks værelse, og kun sat på 2½. Jeg har kun varme på fra november-marts/april måned. Og så har jeg jo ikke et kæmpe hus. Jeg kan se at jeg har et forbrug ar varme på 3850 kr. om året. Det er jo ikke så voldsomt.

Hvad betaler i andre egentlig i varme? For det er da ikke voldsomt det jeg betaler, vel?

hvor er det dog lækkert med penge tilbage, så klager man ikke .. du bruger da godt nok ik meget varme så..

vi bor i en 4 værelses på 96 kvm. vi betaler  næsten 1000 kr om mdr aconto for fjernvarme, indrømmer gerne at vi har vores radiatore på fuld skrue i stuen, og 4 på de andre steder, undtagen vores væresle, for børnene skal bestemt ik fryse og de skal kunne ligge på gulvet og lege.. så vi har altid omkring 22 grader her.. sidste år fik vi så 3000 retur.. så bruger 9000 kr om året ca.

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

mulle7430 skriver:

ja det er jeg  smiler

Ok så gættede jeg ikke helt forkert

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Ok så gættede jeg ikke helt forkert

nej nej  smiler sødt

Anmeld

18. marts 2011

samantha1986

Da vi har brænde ovn som skal opvarme hele lejligheden slipper vi billigt. sidste år var det 3000 til brænde. denne sæson har vi måtte give mere, da udlejer fandt noget dyrt træ. Men vi er selv begyndt at købe træ. så vi regner igen kun med 3000 kr i hver vinter sæson.

udover det har vi elradiator, og vi kan kun den på bade værelset tændt. da det kører på el så kan vi ikke sige hvad vi kun bruger i varme på den.

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

mulle7430 skriver:

nej nej  smiler sødt

nu sidder jeg og griner højt for mig selv var lige inde og kigge din profil og du er også her fra  hehe hvor henne i bydelen bor du så hehe smiler

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

musse1 skriver:

hvor er det dog lækkert med penge tilbage, så klager man ikke .. du bruger da godt nok ik meget varme så..

vi bor i en 4 værelses på 96 kvm. vi betaler  næsten 1000 kr om mdr aconto for fjernvarme, indrømmer gerne at vi har vores radiatore på fuld skrue i stuen, og 4 på de andre steder, undtagen vores væresle, for børnene skal bestemt ik fryse og de skal kunne ligge på gulvet og lege.. så vi har altid omkring 22 grader her.. sidste år fik vi så 3000 retur.. så bruger 9000 kr om året ca.

Det er også vigtigt for mig, at der er varme på inde ved min søn. Han sidder jo tit og leger derinde, og vi har kun trægulv, så det kan nemt blive fodkoldt. Det er lige et område, hvor jeg ikke synes man skal spare.

Ja jeg har et lavt forbrug, både hvad angår varme, vand og el. Er måske ekstra bevidst omkring mit forbrug, fordi jeg ikke rigtig synes, at jeg har råd til at få en efterregning. Så tænker man sig lige om en ekstra gang

Men jeg tror i andre har et normalt forbrug.....det er bare mig, der har et lavt forbrug. Jeg bruger også meget mindre end den forrige lejer, der boede her. Sidste år fik jeg nemlig 3000 kr. tilbage.

Så jeg tror i andre kan tage det ganske roligt.....i bare normale hehe

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

mulle7430 skriver:

nu sidder jeg og griner højt for mig selv var lige inde og kigge din profil og du er også her fra  hehe hvor henne i bydelen bor du så hehe smiler

Jeg bor i sydbyen....min søn går ovre på hyldgårdsskolen....en fantastisk skole

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

hehe jow det kan du da godt gøre....lidt motion skader jo ik

hah, nej det er rigtig :p

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Jeg bor i sydbyen....min søn går ovre på hyldgårdsskolen....en fantastisk skole

jeg bor tæt på svømmehallen  alle mine piger går på vestre skole  neeej hvor er det fedt og finde en her fra sin egen by ...håber da vi kan skrive lidt mere sammen vis du har lyst  smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.