varmepenge tilbage :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Jeg får ca. 1250 kr. tilbage i varme. Har lige fået opgørelsen ind af døreen. Det bliver jo så bare modregnet næste måneds husleje, så jeg skal bare lige have hevet pengene ud fra budget-kontoen.

Jeg får jo også ca. 1250 kr. tilbage i skat, så nu har jeg da allerede fået "sparet" 2500 kr. op, til den cykel Mark skal have til sommer. Så jeg behøver vist ikke ligge ret meget mere tilside....max 1000 kr. mere, så burde der være til en fin cykel

Men jeg sparer også rigtig meget på varmen. Radiatoren er kun tændt i stuen og på Marks værelse, og kun sat på 2½. Jeg har kun varme på fra november-marts/april måned. Og så har jeg jo ikke et kæmpe hus. Jeg kan se at jeg har et forbrug ar varme på 3850 kr. om året. Det er jo ikke så voldsomt.

Hvad betaler i andre egentlig i varme? For det er da ikke voldsomt det jeg betaler, vel?

Det hus vi bor i, er der 3 lejligheder og vi køre på en varmemåler... 

Pr. måned giver vi 950,- til varme som er med i huslejen.. Ved ikke hvad de andre giver.... 

Vi flyttede ind i November 2010 - Så aner faktisk ikke om vi får nogle varmepenge, eller hvad vi gør... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Carina1977

9510 skriver:

Oyha hvem der bare kunne slippe så billigt

Vi betaler 2050kr om måneden i varme, ulempen ved at bo i en lille by og være på fjernvarmen

Men håber da at få nogle penge tilbage, for vi har ikke skruet vildt op for varmen

Det er godt nok også meget  bor I i et stort hus?

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Jeg får ca. 1250 kr. tilbage i varme. Har lige fået opgørelsen ind af døreen. Det bliver jo så bare modregnet næste måneds husleje, så jeg skal bare lige have hevet pengene ud fra budget-kontoen.

Jeg får jo også ca. 1250 kr. tilbage i skat, så nu har jeg da allerede fået "sparet" 2500 kr. op, til den cykel Mark skal have til sommer. Så jeg behøver vist ikke ligge ret meget mere tilside....max 1000 kr. mere, så burde der være til en fin cykel

Men jeg sparer også rigtig meget på varmen. Radiatoren er kun tændt i stuen og på Marks værelse, og kun sat på 2½. Jeg har kun varme på fra november-marts/april måned. Og så har jeg jo ikke et kæmpe hus. Jeg kan se at jeg har et forbrug ar varme på 3850 kr. om året. Det er jo ikke så voldsomt.

Hvad betaler i andre egentlig i varme? For det er da ikke voldsomt det jeg betaler, vel?

nice  jeg ved ikke lige helt hva vi betaler da vi bor i hus for det er jo med vand og alt det andet men betaler MEGET hver 3 mdr

Anmeld

18. marts 2011

9510

Carina1977 skriver:

Det er godt nok også meget  bor I i et stort hus?

Tja det er ca 130 kvm, men fjernvarmen er ekstrem dyr her ude på landet

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Det hus vi bor i, er der 3 lejligheder og vi køre på en varmemåler... 

Pr. måned giver vi 950,- til varme som er med i huslejen.. Ved ikke hvad de andre giver.... 

Vi flyttede ind i November 2010 - Så aner faktisk ikke om vi får nogle varmepenge, eller hvad vi gør... 

Hvordan mon de så gør, når de opgør det 1 gang om året? Betaler i så alle lige meget ligegyldigt om de andre bruger mere varme end jer? Dvs. at i måske kunne risikere at skulle betale for de andre, hvis nu de har et overforbrug? Jeg kunne da forestille mig, at det var sådan det hang sammen. Det ville jeg være træt af

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

mulle7430 skriver:

nice  jeg ved ikke lige helt hva vi betaler da vi bor i hus for det er jo med vand og alt det andet men betaler MEGET hver 3 mdr

Ok vi betaler vores vandforbrug sammen med vores el, og der betaler jeg ca. 1500 kr. hver 3. måned. men vi bor jo så heller ikke i hus, og vi er altså kun 1 voksen og 1 barn.

Er du fra Ikast? Jeg tænker på det tal der er efter dit brugernavn....det er nemlig mit postnummer

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

9510 skriver:

Tja det er ca 130 kvm, men fjernvarmen er ekstrem dyr her ude på landet

ok øv, men det vigtigste er altså også, at man er glad for at bo, der hvor man bor  

Anmeld

18. marts 2011

9510

Carina1977 skriver:

ok øv, men det vigtigste er altså også, at man er glad for at bo, der hvor man bor  

Ja nemlig

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Hvordan mon de så gør, når de opgør det 1 gang om året? Betaler i så alle lige meget ligegyldigt om de andre bruger mere varme end jer? Dvs. at i måske kunne risikere at skulle betale for de andre, hvis nu de har et overforbrug? Jeg kunne da forestille mig, at det var sådan det hang sammen. Det ville jeg være træt af

Aner ikke hvordan det hænger sammen.... Det finder vi jo ud af når det er... 

Det er spændende at se hvordan det bliver fordelt ud, hvis der er over forbrug... 

Anmeld

18. marts 2011

Nenus

Vi skal vidst betale ca. 500kr tilbage i varme.. Øvøv..

Ved ikke helt om det er dyrt herude - det har jeg ikke lige forstand på

Men vi spare så godt på det, som vi nu kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.