varmepenge tilbage :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.456 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Carina1977

Jeg får ca. 1250 kr. tilbage i varme. Har lige fået opgørelsen ind af døreen. Det bliver jo så bare modregnet næste måneds husleje, så jeg skal bare lige have hevet pengene ud fra budget-kontoen.

Jeg får jo også ca. 1250 kr. tilbage i skat, så nu har jeg da allerede fået "sparet" 2500 kr. op, til den cykel Mark skal have til sommer. Så jeg behøver vist ikke ligge ret meget mere tilside....max 1000 kr. mere, så burde der være til en fin cykel

Men jeg sparer også rigtig meget på varmen. Radiatoren er kun tændt i stuen og på Marks værelse, og kun sat på 2½. Jeg har kun varme på fra november-marts/april måned. Og så har jeg jo ikke et kæmpe hus. Jeg kan se at jeg har et forbrug ar varme på 3850 kr. om året. Det er jo ikke så voldsomt.

Hvad betaler i andre egentlig i varme? For det er da ikke voldsomt det jeg betaler, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Jeg får ca. 1250 kr. tilbage i varme. Har lige fået opgørelsen ind af døreen. Det bliver jo så bare modregnet næste måneds husleje, så jeg skal bare lige have hevet pengene ud fra budget-kontoen.

Jeg får jo også ca. 1250 kr. tilbage i skat, så nu har jeg da allerede fået "sparet" 2500 kr. op, til den cykel Mark skal have til sommer. Så jeg behøver vist ikke ligge ret meget mere tilside....max 1000 kr. mere, så burde der være til en fin cykel

Men jeg sparer også rigtig meget på varmen. Radiatoren er kun tændt i stuen og på Marks værelse, og kun sat på 2½. Jeg har kun varme på fra november-marts/april måned. Og så har jeg jo ikke et kæmpe hus. Jeg kan se at jeg har et forbrug ar varme på 3850 kr. om året. Det er jo ikke så voldsomt.

Hvad betaler i andre egentlig i varme? For det er da ikke voldsomt det jeg betaler, vel?

Ej hvor lækkert, dit heldige asen! Synes det er et fornuftigt forbrug. Vi betaler MEGET om måneden på varme, vil ikke en gang sige hvor meget. Men det er mandens skyld Sidste vinter, inden jeg flyttede ind, havde han alle radiatorer på fuld skrue hele vinteren og de kolde måneder, og de betaler vi så konsekvenserne af nu. Øv! Da jeg boede alene forsøgte jeg at undgå at bruge varme og brugte tæpper og varmt tøj i stedte, og havde en ekstremt lav varmeregning

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

er det idag alle ser om de får varme penge tilbage ? .. tillykke med den gode nyhed

Anmeld

18. marts 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Betaler 700 kr a/c hver måned..

Så det er 8400 om året... Bor dog også på 97 kvm i to plan..

Det passer nok meget godt..

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Ej hvor lækkert, dit heldige asen! Synes det er et fornuftigt forbrug. Vi betaler MEGET om måneden på varme, vil ikke en gang sige hvor meget. Men det er mandens skyld Sidste vinter, inden jeg flyttede ind, havde han alle radiatorer på fuld skrue hele vinteren og de kolde måneder, og de betaler vi så konsekvenserne af nu. Øv! Da jeg boede alene forsøgte jeg at undgå at bruge varme og brugte tæpper og varmt tøj i stedte, og havde en ekstremt lav varmeregning

Hehe det samme her....vi bruger meget tæpper at varme os under....det er da også så hyggeligt

de har så reguleret det jeg skal betale i varme for fremtiden, og den ligger på 360 kr. i måneden.

Ja jeg havde også en veninde, der altid havde skruet vildt op for varmen hjemme ved dem....med det resultat at hun 1 gang i året, hadede den der ekstra regning, der kom dumpende ind af døren. Måske du bare har en kæreste, der fryser meget hehe

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Babyklar skriver:

er det idag alle ser om de får varme penge tilbage ? .. tillykke med den gode nyhed

Det ved jeg ikke.....det har vi i hvert fald i vores boligforening. men jeg tror det er forskelligt

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

Det ved jeg ikke.....det har vi i hvert fald i vores boligforening. men jeg tror det er forskelligt

Hehe okey. så der ingen grund til at fare hjem i postkassen hihi ..

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Flow skriver:

Betaler 700 kr a/c hver måned..

Så det er 8400 om året... Bor dog også på 97 kvm i to plan..

Det passer nok meget godt..

Jeg bor så kun på 1-plan med 88 kvm.....så synes da ikke dit lyder voldsomt.

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Babyklar skriver:

Hehe okey. så der ingen grund til at fare hjem i postkassen hihi ..

hehe jow det kan du da godt gøre....lidt motion skader jo ik

Anmeld

18. marts 2011

9510

Oyha hvem der bare kunne slippe så billigt

Vi betaler 2050kr om måneden i varme, ulempen ved at bo i en lille by og være på fjernvarmen

Men håber da at få nogle penge tilbage, for vi har ikke skruet vildt op for varmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.