tilskud til parterapi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Præcis...tror som heller ikke der er nogen der selv vælger at betale for at få en fødsel(feks) på et privat hospital heller ikke selvom de har pengene...det er noget som man får betalt....som er med i den pakke der hedder velfærdssamfundet. Så jeg ser diskussionen for fuldstændig overflødig. Du har ret til og mulighed for og det skal ingens tilel sig til dommer over for.

præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

tak

har lige redigeret i det - så læs det hellere igen 

Anmeld

18. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

Lige netop min pointe...og så kan jeg altså kun se at alle kan vinde på den gratis hjælp..

jeg læste slet ikke så langt - kun lige de første 3, så valgte jeg at svare.. ;-)

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Louise mortil4 skriver:

Det er da dejligt at du er så dømmende overfor folk der ikke har ret mange penge, ved du hvor dyrt parterapi er?? Vi har 4000 kr at leve for hvordan vi skulle rede de penge ud til parterapi ved jeg ikke, men vi vil da bestemt hinanden alligevel, vi manglede bare redskaberne til at kunne løse vores problemer. Men tak fordi dommen

Som jeg skriver til en anden så har vi bestemt heller ikke mange penge fordi jeg er på sygedagpenge og manden på su. Så også ca 4-5000 til os selv hver mdr.... Men skulle vi virkelig, så kunne vi finde de penge. Så var der bare nogen andre steder vi måtte spare.... Så er skam ikke for at dømme!

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

har lige redigeret i det - så læs det hellere igen 

done. Tak

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

jeg læste slet ikke så langt - kun lige de første 3, så valgte jeg at svare.. ;-)

Var slet ikke en hentydning eller du ved.. ville bare sige jeg var enig..

Knus og god weekend..

Anmeld

18. marts 2011

Anonym

er der nogen der ved om der er noget af det? eller er det for egen regning?

Det er nok forskelligt fra kommune til kommune, men Norddjurs kan man tage en snak med sin familierådgiver/sagsbehandler, og så evt få godkendt et forløb med terapeuter i Familiehuset.

Det er for at forebygge fx skilsmisse, hjælpe familier med misbrug osv... Der skal bare være børn i familien

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

måske kan jeg til dels følge Louise, hvis vi sælger vores telefoner og tager den lille TV-pakke kunne der måske være til 6-7 gange

Er lidt der hvor jeg vil hen.... Altså hvis man virkelig vil, så kan pengene også findes......

Og det er ikke for at træde på nogen, eller dømme nogen..... Men herhjemme vil vi da kunne nøjes med dr1 og tv2 og måske ikke lige have det højeste hastighed internet osv osv for i stedet at rede vores forhold....

Anmeld

18. marts 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

så er der ikke mere at spare på jo, og så KAN man ikke selv finde de penge...

Nej, også kan jeg også beder acceptere at man søger om tilskud.... men jeg syntes man først og fremmest selv skal betale det man kan, også må man spare andre steder....

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Er lidt der hvor jeg vil hen.... Altså hvis man virkelig vil, så kan pengene også findes......

Og det er ikke for at træde på nogen, eller dømme nogen..... Men herhjemme vil vi da kunne nøjes med dr1 og tv2 og måske ikke lige have det højeste hastighed internet osv osv for i stedet at rede vores forhold....

Men Louise...hvorfor? skriver du det samme når det handler om skoler, børnepasning, sygehuse osv...alt dette og meget mere koster penge for samfundet men er en del af det der kaldes det danske samfund...og så kan jeg ikke se hvad det har med jeres økonomi at gøre og dine valg...? men måske jeg bare er virkelig blond...parterapi er noget man mange steder kan få betalt og så er det da lige meget om man har grundpakken eller den udvidede...synes sgu det er noget af en mærkelig sammenligning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.