tilskud til parterapi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Nå for den....

Jeg kan bare huske da jeg selv gik til psykolog fik jeg en seddel fra lægen jeg skulle tage med, altså selve henvisningen. Og der skulle min læge så krydse af hvad jeg skulle gå til psykolog for. Og der stod flere forskellige ting, og deriblandt noget parterpi...

Men er måske også forskelligt??

det kan godt ske. Jeg aner det faktisk ikke, det var også derfor jeg ringede til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja! det var noget med at din søn er gluten-allergiker ikke?

Jo, men det tilskud er heldigvis helt fastsat og det kan de ikke smutte fra.. så det får han, det er jo et tilskud der vil følge ham resten af livet...ldit som medicintilskud, men da medicinen jo er kort uden gluten, så er det derfor det er et økonomisk tilskud.

Nej, det er på andre områder jeg skal ud og finde ud af hvad der er af tilnud/tilskud...

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

tak, jeg kunne ikke lige finde ud af det på google. For der har været kørt et forsøg med betalt parterapi i 2009.

lægen vidste intet omkring tilskud. Men jeg ringer på kommunen mandag

Det er heller ikke nemt at gennemskue, men fandt den her artikel fra 2010:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1385359.ece

Så måske du kan kontakte det center, de nævner

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jo, men det tilskud er heldigvis helt fastsat og det kan de ikke smutte fra.. så det får han, det er jo et tilskud der vil følge ham resten af livet...ldit som medicintilskud, men da medicinen jo er kort uden gluten, så er det derfor det er et økonomisk tilskud.

Nej, det er på andre områder jeg skal ud og finde ud af hvad der er af tilnud/tilskud...

godt nok. Nej det er jo ikke som om at den allergi lige forsvinder

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

der er så meget forskellig fra kommune til kommune  og med gratis psykolog hjælp  tror også det komme helt an på hvor meget man har i sin rygsæk fra barndommen og alt muligt...ved det fra mig selv igen igen ...er stoppet ved min nu da hun blev sparet væk her i kommunen men gik ved hende hver tirsdag i godt 1 ½ år ...

Anmeld

18. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

godt nok. Nej det er jo ikke som om at den allergi lige forsvinder

Det er ikke allergi men en kronisk tarmsygdom, men udover det har han og hans bror allergi, men der er der sørme ingen tilskud..

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det er heller ikke nemt at gennemskue, men fandt den her artikel fra 2010:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1385359.ece

Så måske du kan kontakte det center, de nævner

tak, dem ringer jeg til!

Anmeld

18. marts 2011

Louise mortil4

Fru Nielsen skriver:

Nu nævner ts ikke noget om hun har børn. Og jeg skriver bare generalt par, både med og uden børn..... Men du kan se hvad jeg svare hende.... Og det er både folk med og uden børn!

Det er da dejligt at du er så dømmende overfor folk der ikke har ret mange penge, ved du hvor dyrt parterapi er?? Vi har 4000 kr at leve for hvordan vi skulle rede de penge ud til parterapi ved jeg ikke, men vi vil da bestemt hinanden alligevel, vi manglede bare redskaberne til at kunne løse vores problemer. Men tak fordi dommen

Anmeld

18. marts 2011

Swerg

RumlesMor skriver:

Blander mig normalt aldrig i de debatter, hvor det kører af sporet på denne måde. Det er unødvendigt. Men synes alligevel jeg denne gang vil vifte med det ternede flag - og sige runden er slut.

En bruger (måske en du kender) stiller et spørgsmål, beder om hjælp - og du har selvfølgelig ret til din mening. Den er bare ikke nødvendig at uddybe yderligere i det her.

Vi har en sårbar "ven", der måske ovenikøbet har lidt knas i økomien (hvilke kan slide på de fleste forhold).

Skal vi ikke priotere det højest denne gang?

Blev også lidt paf ....

Anmeld

18. marts 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

Det er da dejligt at du er så dømmende overfor folk der ikke har ret mange penge, ved du hvor dyrt parterapi er?? Vi har 4000 kr at leve for hvordan vi skulle rede de penge ud til parterapi ved jeg ikke, men vi vil da bestemt hinanden alligevel, vi manglede bare redskaberne til at kunne løse vores problemer. Men tak fordi dommen

måske kan jeg til dels følge Louise, hvis vi sælger vores telefoner og tager den lille TV-pakke kunne der måske være til 6-7 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.